woensdag 25 november 2015

Alle raampjes verzamelen, het is weer ramenlap tijd!

 Het is alweer lang geleden dat ik met een rood wit gestipt lapje een raampje maakt, cathedral windows. Een raampje lapte dus!
 En het is alweer een hele poos geleden dat er bij Quilt it & Dotty ramen gelapt werden. Nou, met emmer, spons en zeem gebeurde nog vorige week voor de opening, maar raampjes lappen a la Goof dat was een hele poos geleden alweer....
 En daar komt nu je kans om een geweldige dag te beleven op de nieuwe locatie van Quilt it & Dotty. Met compleet verzorgde lunch en allerlei lekkers en genoeg thee en koffie voor een heel weeshuis.
Quiltjuffie Supergoof zal je geheel in haar eigen stijl je de techniek uitleggen en na de middag krijg je ook nog een kleine trunkshow met daarin al die mooie quilts die van een-en-hetzelfde vormpje zijn gemaakt. Voor deze workshop hoef je geen volleerd quiltster te zijn, maar enige basiskennis van naald en draad zijn wel handig. Het is een techniek die op zich staat! En als je werk af is, dan is het ook helemaal klaar. Er hoeft niet meer gequilt te worden, top, vulling en achterkant zitten dan al stevig aan elkaar vast. Fijn idee he, dat je het opeens beu bent en dat je het gewoon bij die maat houdt!  

Heb je zin in zo'n geheel verzorgde S*U*P*E*R dag? Kost € 60,-

Klik maar HIER voor de webshop en dan zit je erbij!

Happy Quilting,

Dorry

2 opmerkingen:

Rina zei

Nog van harte gefeliciteerd met je nieuwe plekje. Ik hoor van anderen dat je winkel erg mooi is geworden. Als ik eens ik de buurt ben kom ik zeker langs. Succes! Rina

ella zei

Gefeliciteerd met je nieuwe winkel! Die workshop met Goof heb ik een paar weken geleden hier in het noorden gedaan. Dat is echt een aanrader hoor👍