woensdag 12 oktober 2016

Weer zoveel nieuwe dingen op t programma!

 Wat is t weer lang geleden dat ik iets geschreven heb. Maar we zitten niet stil hoor! Laat ik maar snel van start gaan met je vertellen wat er weer allemaal te doen is:

Met An Moonen heb ik een hele leuke middag afgesproken; bij haar thuis, thee en lekkers en dan haar hele collectie antieke quilts bekijken. Wat een feest! En An die zooooveeeeel weet over antieke quilts en daar natuurlijk alles over weet te vertellen. We rijden vanaf Overloon samen in auto's, maar je mag ook op eigen gelegenheid naar An's huis (nabij Arnhem). Kosten? € 17,- voor een GEWELDIG middag. Datum? Zaterdag 26 november 12.00 vertrek bij Quilt it & Dotty, om 13 uur gaat An van start en tegen 17.00 uur zijn we weer terug. Zin om mee te gaan? Dan graag opgeven via de webshop: 

Klik maar voor een middag met An Moonen (let op  de prijs komt pas bij t afrekenen tot stand, het lijkt eerst te weinig)



 Ook helemaal super is de Aurifil Masterclass! Op vrijdag 16 december komt Desiree ons een masterclas Aurifil geven. Altijd al willen weten hoe garen gemaakt wordt en wat elke quilter over garens moet weten? Dan is deze GRATIS masterclass en must! Ik zorg voor koffie en thee en het wordt een middag vol kennis, plezier en verrassingen.
Hoe laat hoor ik je afvragen: 15 uur en rond 16.30 uur is Desiree's gedeelte klaar, maar is er nog uitgebreid de tijd om nog wat rond te neuzen en na te kletsen. Opgeven graag via welkom@quilt-it.nl, en ja ja het is gratis. December is kadootjes maand, weet je wel. Van mij en Aurifil voor JOU! Wel even opgeven via welkom@quilt-it.nl, dan weet ik hoeveel stoeltjes ik klaar moet zetten.

Dorien,jullie haar wel toen ze me nog regelmatig bijstond in Tilburg, en haar vriendin Lia geven samen een show en tell. De prijswinnende quilt van Dorien, en de geweldige hexagonnequilt van Lia, mandjesquilt, je komt ogen te kort! Gelardeerd met grappige anekdotes nemen ze je mee in hun wereld van quilts. 
Een unieke kans. De datum is vrijdag 4 november, tijd 11.00-13.00 en ik zorg voor wat te drinken en wat te smikkelen en het kost slechts € 9,-. Opgeven kan via de webshop:

Klik maar hier voor Dorien en Lia show en tell (let op  de prijs komt pas bij t afrekenen tot stand, het lijkt eerst te weinig)


Happy quilting,

Dorry

1 opmerking:

Coby Breitner zei

He gezellig Dorry, je moet veel vaker bloggen hoor. Altijd zo leuk te lezen wat er gaande is, maakt mij niet uit of het nou over brood bakken of andere dingen gaat. Echt balen dat we zo ver weg wonen.
Groetjes Coby