zaterdag 21 maart 2020

Webwinkel open, deuren van de winkel sluiten voorlopig



 Om U als klant en ook mijzelf en mij gezin te beschermen, heb ik voorlopig de deuren van mijn winkel moeten sluiten. Zo kan ik me voor de volle 100% concentreren op alle orders die via mijn webwinkel binnen komen! En dat zijn er nogal wat, want nu velen thuis blijven en toch lekker bezig willen blijven, krijg ik alsmaar vragen om in een bepaalde kleurstelling stofpakketten te maken voor ons gratis Blok van de Maand "Claudine's Quilt" op Facebook. De originele kleurstelling in petrol oker en taupe is heel geliefd....
 Maar ook het pakket met allemaal French General stoffen, en natuurlijk de nieuwste stoffen uit de serie ' le Beau papillon' zitten daarbij, loopt als een trein! Een compleet pakket met 41 stofffen voor de hele quilt is € 190,-. De quilt die ongeveer 180 cm x 180 cm wordt (zonder border) wordt in delen G*R*A*T*I*S aangeboden in de Facebook groep die (hoe kan het ook anders) "Claudine's quilt Quilt it & Dotty" heet. In samenwerking met Anne Tuller ontworpen en aangeboden voor jullie. Kleine 'startpakketjes' met 12 Fat Eights om deel voor deel de stofjes bij elkaar te verzamelen hebben we ook! Ze kosten € 28,- en ook die kunnen in elke kleurstelling. Ze zijn te bestellen in de webshop: KLIKKERDEKLIK
Het eerste deel is de Georgetown circle en vorig weekend zijn we al begonnen, en we zien online al heel veel affe cirkels voorbij komen. Het is een blok van de maand, maar misschien brengen we de volgende delen al wat eerder uit. Ze zitten er om te springen, de quiltsters!
 Op verzoek maakte ik dit pakket, in zachtgroene, roze en beige tinten....zo snoezig...na 1 foto van mijn kant was deze klant al direct F*L*I*E*F*T.....

 En of ik ook wat met oranje heb, lente-achtig....ja hoor.....
De startpakketjes vliegen ook de winkel uit, deze in de originele kleurstelling bijvoorbeeld en het grote lapje wat onderaan ligt, is speciaal voor de hoekstukken om de cirkel. Daar passen de patroondelen beter op. 
 We gaan er een gezellige tijd thuis van maken. Je kunt ons bellen 0478-759536, of via email, of via facebook (Dorry van Osch of Quilt it & Dotty). Orders kunnen op alle mogelijke manieren doorgegeven worden, maar via de webshop kan natuurlijk ook!
 Ondertussen ligt ik wat tipjes van de sluier op wat Claudine's quilt nog meer in petto heeft.
Nou, jullie hoeven je niet te vervelen! Maak er ondanks alles toch een mooie dag van.

Liefs, Dorry

1 opmerking:

Nisha nehwal zei

If I could write like you, I would be very happy and have good luck, but where is my luck, in fact people like you are a great example to the world. You have written this comment very beautifully, I am very happy and I thank you from the bottom of my heart. Real Girl Number Gurugram
Real Photos Girl Gurugram
Gurugram Girl Number
Hyderabad Party Girl
College Girl Gurugram
VIP girl mahipalpur
college girl aerocity
Cheap price girls gurgaon
low price girls sector 29