woensdag 24 juni 2009

Summer! And so many fun things to do!

The quiltbee 'De lachende lappen' (translation; laughing patches) came to visit me, and whata lot of laughter filled the place! See how quick someone can turn the pages, quilt and stuff their face :-).
De quiltbee De Lachende Lappen kwam bij me op bezoek. En er werd wat afgelachen! Kijk maar eens hoe snel iemand de bladzijdes van een boek kan omslaan, kan quilten en haar gezcht kan volstoppen :-).
I got these pictures from one of the members, and she shot some beautiful pictures of my home too!
Ik heb deze foto's gekregen van één van de leden en zij maakte ook prachtige foto's van mijn huis.

O, and see me being busy printing some patterns in the mean time. And José making some soup for all the bee-members!
O, en zie je mij druk bezig met patronen printen? En José maakt soep voor alle bee-leden.
This picture is so clever. Normally it looks like some messy bags, but now it looks like it is from an interior-magazine. The entire wall is in a state of pre-decoration; we are re-creating the original wall-paneling
Deze foto is zo knap. Normaal ziet dit eruit als wat rommelige tassen, maar nu lijkt het alsof het uit een interieurtijdschrift komt. De hele muur is in de fase van pre-decoratie; we proberen de orginele lambrisering te restaureren.
And Anja did bring her Victorian Purse and made some lovely angels on them.
En Anja bracht haar Victorian Purse mee waar ze wat schattige engeltjes op gemaakt had.

This morning the weather was so nice I decided to bring out my beachchair which I repaired last year with some Toile-du-Jouy fabric.
Deze morgen was het zulk mooi weer dat ik besloot om mijn strandstoel naar buiten te halen die ik vorig jaar gerepareerd had met Toile-du-Jouy stof.


We also had a fun time last saturday with Ocean Waves!
We hadden afgelopen zaterdag ook veel plezier met de Ocean Waves!

'How did you say a bias-cut rectangle was?'
'Hoe zei je ook alweer dat een vierkant schuin van draad ging?'

Happy Quilting!

Dorry

2 opmerkingen:

cobie zei

leuke web log.
ga hier zeker vaker komen.jammer dat je niet dagelijks schrijft.maar wie weet komt dat nog.
gr. cobie

Christine zei

Goedemorgen Lieve Dorry,

Wat leuk dat ik je eerste nieuwsbrief kreeg.

Ik heb meteen je Blog bezocht en wat ziet het er mooi uit.

Ik ben al volop met mijn Love Letters quilt bezig, ben er mee aan de slag gegaan, om er "een beetje een Christine quilt" van te maken.
Het worden geen 9 maar 20 blokken, en van de vierkantjes heb ik driehoekjes gemaakt, die tesamen dat vierkantje gaan vormen om de vogelblokken heen.
Het zal nog even duren, maar ik kom de quilt zeker en vast aan je laten zien hoor.
Ik ben er zo blij mee.
Heel erg bedankt voor je lieve berichtje in mijn gastenboekje op mijn beren website, dat vond ik zo super leuk, en mijn ma ook.
Ik wens je en spetterende dag toe en graag tot ziens.
Knuffel Christine (Breda)