dinsdag 7 augustus 2012

Dorry as a Groupie and Give away!


de geluidskwaliteit is belabberd, maar je krijgt wel een idee. Jeroen staat helemaal rechts en is af en toe te zien.
Afgelopen week hadden veel klanten in de winkel van Quilt it & Dotty het genot live muziek te horen. Mijn man, Jeroen is namelijk muzikant. Hij speelt accordeon en geeft accordeonles. Nu is hij niet zo van de optredens, maar toen de band Pater Moeskroen vroeg of hij de accordeonist een keer wilde vervangen, zei hij JA! In 10 dagen tijd 16 liedjes zelf instuderen (dankzij de vakantie had ie daar tijd voor) en dan afgelopen zaterdag; de VUURDOOP!
Op de Visserijfeesten in Breskens stond hij dus opeens tussen de muzikanten bekend van o.a. 'Roodkapje' , 'Hela Hola Tuthola' , "Laat waar waaien' en 'Joost, is anders geaard' (die laatste twee zijn echte carnavalshits).
Nu moet je weten dat mijn man en ik elkaar hebben ontmoet feest waar misschien Pater Moeskroen op zou treden maar wat niet doorging. 'Hij was toen al helemaal dol op de muziek van Pater Moeskroen en toen ik afgelopen carnaval door Tilburg zwierde, was hun muziek overal te horen. Dat was een teken, denk je niet? 

Het was één groot feest afgelopen zaterdag en mijn man stond te stralen op t podium. Zaterdag a.s. mag hij weer op 'Dutch Valley'. Dus, als je hem nog wil zien.....


En nu de GIVE AWAY! 
 Voor al mijn lieve bloglezers geef ik dit Fat Eight bundeltje weg met stoffen van Moda uit de serie 'Meadow' van Blackbird design.Je hoeft niets anders te doen dan een reactie achter te laten op dit blogje. Over 4 dagen trek ik er één naam uit van de gelukkige.
 Lia, die ook het give away pakketje showde zojuist kwam naar de winkel met een Affo; haar Trick or Treat baskets van Blackbird design uit het boek 'When the Cold wind blows'
 Hij was zooooo groot....
dat ik hem in twee delen moest fotograferen! Bravo Lia.

Happy quilting,

Dorry

107 opmerkingen:

Isabella zei

Normaal lees ik je blog alleen maar en laat geen reaktie achter. Daar moet nu dan toch maar eens verandering in komen want ik lees je verhaaltjes heel erg graag en die give-away wil ik,ook graag winnen.

Anoniem zei

Super dat Jeroen mee mocht spelen met Pater Moeskroen, leuk hoor. Roodkapje ken ik inderdaad nog wel. En aan je giveaway doe ik natuurlijk graag mee, dank voor de mogelijkheid om deze mooie stofjes te winnen.

A3jana zei

LEuk Dorry, mijn DH is ook gek op pater moeskroen, dus erg leuk om iets live van hen te zien/horen en wat leuk voor jouw DH dat hij mee mocht/kon spelen!
Ook een erg mooie give away! Daaro dus maar eens een berichtje achtergelaten. ;-)


http://adrijanaquilt.blogspot.nl/

Ik ben Esther zei

oeoeoe wat een prachtige lapjes,ik doe graag mee!!!Wat zal je trots zijn op je mannetje!! Leuk hoor!
En ook nog zo'n mooie quilt met mandjes,daar droom ik al tijden van om die zelf nog es te maken.Wie weet ooit...
groetjes Esther

antoinette zei

OOOO die Jeroen van jouw word nog eens wereldberoemd....
Wat een mooie quilt van Janneke en wat hangt daar over die deur????

fijne dag allemaal

liefs Antoinette

quiltingmieke zei

piep, proficiat aan Jeroen, wat fijn dat hij dit kan doen he.
En ja hoor dat waren allemaal tekens, want je weet "toeval bestaat niet".

Ik ding graag mee naar je give away, leuke stofjes hoor

veel succes aan alle deelnemers

knuf mieke

Annie Kingma zei

Heel mooie lapjes, en ik doe heel graag mee aan de actie.
Groetnis Annie

clara zei

Wat een belevenissen weer Dorry, leuk voor je man en voor jou natuurlijk! En wat een geweldige mandjesquilt daar moet je wel engelengeduld voor hebben! Prachtige stofjes ook, graag loot ik mee. Groetjes, Clara

Anoniem zei

stofjes krijgen van elke quilster leuk.daarom ga ik me hier ook eens laten horen.
grt marleen

Anoniem zei

Wat heerlijk om je verhalen te lezen. en tuurlijk lijkt het me super om die schattige stofjes te winnen....Nathalie,den helder

Ria zei

wateen leuke groep is toch Pater Moeskroen!
En wat een leuke lapjes heb je voor de give away, ik doe graag mee.

Anoniem zei

Wat een prachtige lapjes, ik doe graag mee aan de give-away.
Veel succes voor je man met z'n volgende optreden.
Groetjes,
Jetta

Annemarie zei

Ach ja, Pater Moeskroen...die heb ik ook wel eens gezien. Wat een superfeest kunnen die mannen maken. Leuk dat jouw man met ze mee mag feesten :-)

De lapjes zien er heel mooi uit. Ik doe graag mee met de give-away.

Groetjes,
Annemarie

Inge VH zei

Modastofjes zijn altijd wel in trek hoor hier. Doe alvast zo verder het is heerlijk je blog te lezen.
grtjs

Carin Wijnand zei

Leuk!!!

heleen zei

Ik doe graag mee. De lapjes zien er leuk uit.

Unknown zei

hoi dorry,

ik doe graag mee voor de mooie lapjes. tot 15 augustus dan kom ik weer naar tilburg.

groetjes connie aben

Jose Bos zei

Leuke give-away Dorry, en gezellige muziek van Pater Moeskroen!
Groetjes José

Anoniem zei

Wat een prachtige lapjes ik doe graag mee met de verloting.
Groetjes Ulie

Quiltlia zei

Oooo ik heb ze dan wel vast mogen houden maar wil ze natuurlijk ook wel winnen.Prachtige stofjes en heel leuk voor Jeroen dat hij bij Pater Moeskroen speelt.
Groetjes Lia

Yolanda zei

Wow wat leuk voor je man om mee te mochen doen, super.

Graag doe ik mee aan je give a way, mooie stoffen van Moda.

Yolanda

Marianne S zei

Wat gezellig met een muziekje op de achtergrond en dan lekker met mooie lapjes stoeien.
Doe ook graag mee.
Groetjes Marianne S

Marianne S zei

Wat gezellig met een muziekje op de achtergrond en dan lekker met mooie lapjes stoeien.
Doe ook graag mee.
Groetjes Marianne S

quilting Jeannet zei

Dorry, wat een super sympathieke give away!Jij hebt geen extra volgers nodig, je volgt ook gewoon je eigen Pater Moeskroen!! Ik doe graag mee.

Gonny zei

Ook ik ben een stille lezer, maar voor zulke mooie lapjes als give away wil ik toch even reageren.
Ik denk dat niet alleen ManLief aan het glunderen was maar JongeDame Dorry ook!!!

Anoniem zei

Inderdaad afgelopen donderdag heb ik samen met andere dames tijdens het stempelen mogen genieten van live music het was erg gezellig.
En wat een prachtige give away, daar doe ik graag aan mee.

Groetjes,
Rietje

Hilde zei

Mooi verhaal, muziek hoort bij het leven!

ingeborg winter zei

Hoi Dorry, ook ik lees altijd jouw blog en reageer bij deze voor de give-away.
Groetjes Ingeborg

Anoniem zei

Geweldig mooi pakketje lapjes, ik doe mee hoor!!!
Heel veel groetjes, Irene

Annelein zei

Wat een leuke give-away. Daar doe ik heel graag aan mee...

Groetjes, Willeke

Vlijtige Handjes zei

Ik heb mogen genieten van Jeroen. Live muziek tijdens de BEE.Gezellig was het. Weet je dat ik toen Joost pas heb leren kennen...... De quilt van Lia is prachtig maar er hangt nog meer moois!!!!!!! Veel plezier met je give away want het is altijd super leuk om te organiseren. Natuurlijk waag ik ook een gokje.Nu ga ik nog een keer naar Jeroen luisteren en dan vanavond komt ons Guusje.
Doei doei

Anoniem zei

Leuke lapjes, leuke liedjes en altijd een leuke blog om te lezen.

Manon B.

Anoniem zei

Hallo Dorry,
Graag doe ik ook mee met de give-away. Net als met de Lizzy-sampler vind ik deze stofjes helemaal leuk.'
groetjes, Will

OmaSannie zei

Hoi Dorry,

Ik heb zitten genieten van deze blog.
Wat een machtig mooi gezicht dat koppie van jouw man! Een stille genieter die de kans van zijn leven krijgt, super, daar doe je het voor!

En de lapjes........ ach die zijn te mooi en een aanwinst voor wie ze ook krijgt!

groetjes van Sandra uit Almere

AnneClaudine zei

Die mandjesquilt, geweldig!

Leuk al die muzikale avonturen. Ik herinner me ook de verhalen van het fietsende orkest.....???

groet,
Anne Claudine

Marjolein den Boer zei

Dag Dorry, leuk om te zien dat Jeroen zich in de vakantie zo bezig houdt :-)
Ik ding graag mee voor de give away, genoeg projectjes in gedachten waar ik ze in kan verwerken.
Groetjes uit Den Haag

Anja H zei

Hallo Dorry,
Ik doe natuurlijk graag mee met een give away voor zulke mooie lapjes.
Groetjes, Anja H

Rita zei

Ik doe graag mee met je give away. Wat heerlijk een man die muziek maakt wat gezellig. gr. Rita

Unknown zei

Hoi Dorry,

Leuk je verhaal te lezen en wat een gezelligheid zal dat geweest zijn voor Jeroen.
Oh, ook nog een leuke give away, ik doe graag mee.

groetjes, Caroline

Unknown zei

Hoi Dorry,

Leuk je verhaal te lezen en wat een gezelligheid zal dat geweest zijn voor Jeroen.
Oh, ook nog een leuke give away, ik doe graag mee.

groetjes, Caroline

Jose zei

Hoi,
Ik was één van degene die hebben genoten van de live muziek tijdens de stempeldag. Mijn quiltje begint al aardig vorm te krijgen en ik vind hem erg leuk worden. Natuurlijk doe ik graag mee met de give-away
Groetjes
José

Anoniem zei

Ha Dorry,

Ook ik wil graag een gokje wagen voor die gezellige lapjes van Blackbird Designs: een mooie Give-Away!
Liefs vanuit Den Dungen,

Maartje.

P.S: met de Jules gaat het erg goed, nog twee randen en de binding en dan is íe klaar!

Francis Paul zei

wat leuk voor je man om met Pater mee te spelen! Mijn dochter is ook helemaal weg van de band :-)

mieke zei

Leuk hoor, dat Jeroen mocht spelen bij PM.
Wie weet, komen er nog meer optredens uit rollen.
Als je eenmaal in zo'n kringetje van de muziekwereld zit.

Een mooie give away, daar wil ik ook wel een gokje aan wagen.
grtjs Mieke

anneke vaes zei

zo dat ziet er gezellig uit. de visserijfeesten in breskens ken ik wel het lijkt net carnaval stikgezellig. en jeroen staat inderdaad te stralen super hoor!
de give away ziet er ook super uit die zou ik wel kunnen gebruiken voor mijn lapjes voorraad.
lieve groetjes anneke vaes

Marijke zei

Wat een leuk verhaal hoe jullie elkaar hebben ontmoet!
Mooie lapjes, graag wil ik ook een kansje wagen!
groetjes Marijke

Anoniem zei

Lieve Dorry, wat leuk dat ik nu weet dat je man muzikant is. Vrolijke boel bij jullie dus, aangezien ik vermoed dat jij ook steeds een goed humeur hebt. Graag doe ik ook mee aan je give away en mijn grote wens is om eens in je winkel te geraken. Maar dat gebeurt nog en keer en dan neem ik een dikke portemonnai mee. Groetjes Wilma Oud

Hermie zei

voor die mooie lapjes laat ik graag een reaktie achter op je blog.

Anoniem zei

Hoi Dorry,
Ik heb nog nooit meegedaan met een give-away, maar deze kans laat ik noet schoeten,

Groetjes
Yvonne Bijl
Krimpen aan den IJssel

suzanne van der schoot zei

Hoi Dorry,

leuk zeg voor Jeroen, echt keigaaf! Ben maar heel trots op hem!
Voor het pakketje; ja natuurlijk doe ik graag mee. Een mens heeft nooit lapjes teveel.

Tot snel,
Suzanne (die met die heeeele mooie haren!)

Ineke zei

Wow, wat een gave give away!!! Leuk dat ik ook mee mag doen! En wat een prachtige mandjes quilt!
Liefs, Ineke

Sabine zei

Hoi Dorry, vrouw van......
Wat leuk voor je man om in zo'n bekende band te spelen! En wat zul jij trots zijn!
De geshowde mandjesquilt is geweldig! Wat een werk, dat formaat!
Tot snel weer!
Sabine

Rian zei

tuurlijk laten we een reactie achter Een give-away vind ik kei-leuk. HIhi aangestoken door mijn chef. Komt uit Tilburg en hij plakt altijd en overal het woord KEI voor.....

Wat gaaf dat je man mee mocht doen met Pater Moeskroen. De mijne heeft een paar jaar accordeon-les en speelt in een volksmuziekgroep. Ooit begonnen op orgel, heeft hij nu de accordeon er als tweede instrument bij.... Speelt jouw man ook nog andere instrumenten?

Bizzy Martine zei

Wat fijn voor Jeroen!!! Ik heb in Frankrijk gehoord wat een fijne leraar hij is.
Ik waag tegelijkertijd mijn kans voor het pakketje.
Groetjes, Martine

Bed, breakfast en quilts zei

graag koop ik stoffen bij je maar als je ze weg gaat geven... waag ik graag een kansje!

Anoniem zei

graag waag ik een kansje om dit mooie pakketje te winnen maar hoop ook weer snel es een keertje bij je in de winkel te komen snuffelen en WEER HET NODIGE !!!!te KOPEN!(tenminste wat ik denk nodig te hebben en dat is tegenwoordig nogal VEEEEEL)
GR.ELLIE

Ineke Original zei

Helemaal leuk! Ik doe mee!

johan en henny zei

Hoi Dorry
ik doe graag mee met je give away!
groetjes Henny

Anoniem zei

Leuke lapjes Dorry ..en gezellig een muzikant thuis.Groetjes Corrie

Anoniem zei

wat weer een leuk blog
Ik doe graag mee aan de verloting;kan ik ook eens aan de mandjes?
Marja

Anne-Marie zei

Ik lees je blog graag en al het mooist wat er voorbij komt. De give away, die zou ik wel graag willen winnen en wie weet ben ik de gelukkige.

inge zei

ik zei het al hé, ik zou vanavond nog meedoen ;o)
blij de winkel en jou en Dorien gezien te hebben!

Hubertine zei

Na een heerlijke maaltijd met mooi uitzicht over de haven in de jachtclub van Breskens, zo'n fantastisch optreden!!!!.....Die dag kan niet meer stuk!

Janien zei

Wat leuk dat je man het zo naar zijn zin heeft met de band.
Graag wil ik je laten weten dat we het erg naar ons zin hebben gehad in je mooie winkeltje, m'n moeder en ik.
Natuurlijk doe ik graag mee aan de give-away. Momenteel ben ik namelijk weg van Moda stofjes. Duimen dus.

Groetjes van Janien, uit Drenthe

Martine zei

Schitterend voor je man , het lijkt mij daar een toffe bende.
Leuke lapjes en ik ding graag mee.
Zoals altijd is het fijn je blog te lezen, doe zo verder.

Gill zei

I love the basket quilt! Fantastic!
Can I enter your lovely giveaway from the UK???

Marion van Veggel zei

Ook wij hebben mogen genieten van jeroen's accordeon's muziek tijdens de cursus appliceren. Leuk om hem nu tijdens zijn optreden te zien. En ja, ik wil ook graag een kansje wagen om die mooie lapjes te winnen. Groetjes Marion

quiltmarjanneke zei

Een prachtige give away! Ik lees je blog frequent, maar ben normaal niet zo van de reacties, nu toch maar wel een keer, wie niet waagt wie niet wint!

creajenna zei

wat leuk dat jeroen met pater moeskroen mocht spelen. en wat een leuke give away, ik wil graag kans maken om hem te winnen.

Sandra Robben zei

Pater Moeskroen is gaaf en de lapjes zijn schattig. Ik ding graag mee.sandrarobben apenstaartje hotmail punt com

Carin zei

Wat zul jij trots zijn op je man en dan ook nog spelen op Dutch valley.
ik wil ook graag met de give away meedoen... wat een superleuke lapjes en dat band dat erom zit is gewoonweg TE GEK !!

Anoniem zei

Wat is die quilt prachtig geworden!

Enne wat een mooi stapeltje lapjes!

groetjes Winny

Ans Harmeling zei

Hoi Dorry, wat een leuk verhaal over je man. Mijn vriend speelt ook accordeon, dus ik herken het wel een beetje. Mijn vriend daarentegen treedt regelmatig op (niet echt in een bandje) met oud-Hollandse liedjes en samen met Cor Swanenberg die veel met het Brabants dialect doet. Wat zul je trots zijn op je mannetje! Hardstikke leuk.
Groetjes, Ans

Unknown zei

Ik doe graag mee met deze give away,haha dat rijmt. Ik volg je blog al een poosje en vind je stofkeuzes bijzonder mooi.
groetjes Diny Zweistra.

Unknown zei

Ik doe graag mee met deze give away,haha dat rijmt. Ik volg je blog al een poosje en vind je stofkeuzes bijzonder mooi.
groetjes Diny Zweistra.

Miranda zei

Hahaha, in het Zeeuws Vlaamse Breskens...da's weer leuk om te lezen. En Dorry, voelde het weer fijn aan...helemaal zwijmelen bij deze muziekjes....net als vroeger?
Nog even en hij is zo een ras artiest! En wat een pracht van een mandjesquilt...geweldig! Veel succes met de give-away lotterij en nu maar hopen dat er ook iets moois van gemaakt mag worden. Groetjes en wie weet tot gauw!

marianne zei

Nou, wat een super weekend voor jullie en komend weekend.
Maar net zo super is je give-away!!!Doe graag mee.

Gerda zei

Wat een mooi caseau voor je man, mee spelen in een band en dan nog optreden ook.

De give away is niet te versmaden ...

MARJO zei

Zo wat een reacties. Leuk optreden bij Pater Moeskroen. Hoor ze ook wel graag.
Een leuke give-away en uiteraard waag ik ook een gokje.
Je weet immers maar nooit. Groetjes,
Marjo

Annerieke zei

Wat leuk dat je man met patermoskroen mee speelt :)

Je give-a-way is lief!!!graag doe ik mee

Dorien zei

Wat leuk voor jullie om dit mee te mogen maken, gezellig!
En je give-away is ook al zo leuk :-)
Groetjes Dorien

Supergoof zei

Denk dat ik zelluf 'even' kom kijken, met een beetje mazzel hoor ik dan Jeroen ook!
Tot zo!
;o)

Alice zei

Geweldig een man als muzikant. Zelf speel ik klarinet en helaas hebben mijn kinderen de brui gegeven aan de accordeon. Zoon speelt nog key/board af en toe voor zijn plezier. Wie weet. Muziek is goed voor een mens. Altijd en overal. Met vakantie naar Schotland geweest, daar hebben we de pipers. Was gezellig. Gr. Alice

Henny zei

Ha die Dorry,
de give away is natuurlijk verleidelijk ;-)
Dinsdag komen we langs (aan) als er niets tussen komt natuurlijk, dus tot ziens

Anoniem zei

Wat leuk dat Jeroen meespeelde, je zult wel beretrots op hem zijn!
Goed hoor Jeroen!
En jij misstaat ook niet als groupie hoor Dorry ; -).
Enne....je lapjes hebben zoals altijd een hoog 'aai'-gehalte, dus ik doe graag mee.

Groetjes,
Annie.

Francis Gortmaker zei

Hallo Dorry,
ik wil ook graag meeloten voor de lapjes!
Groetjes, Francis

Nellie zei

Dorry wat leuk voor je man!! Ik ben een stille, maar trouwe, lezer van je blog en wil graag meedoen aan de give-away. Hartelijke groeten, Nellie

Lilly zei

Hoi Dorry,

Wat leuk voor jullie...je krijgt nog een beroemde man...
geniet er maar van,

groetjes Lilly

Anje A. zei

Ik durf nooit zo goed te reageren op give-aways, omdat ik zo'n stille lezer ben die wel veel blogs volgt, maar er zelf geen heeft! Maar die stof met dat vogeltje vind ik zo mooi, dat ik toch maar eens reageer! Om dan ook meteen te zeggen, dat ik geniet van je blog!

bea zei

ik doe mee! modastoffen, altijd fan van...

Ied Redelijkheid zei

Wil graag een gokje wagen. wat een mooie stofjes. groetjes ied redelijkheid

Anoniem zei

Wat geniet ik toch altijd weer van je blog!!! Ik ben ook een stille lezer zoals dat heet en nu waag het een keertje om mee te doen!
Fijne dag en groetjes,
Carla

carlabv@planet.nl

Lydie zei

Hallo Dorry
Wat een leuke lapjes ik doe graag mee.
Groetjes Lydie.

carina zei

Wat een reacties mag ik mee doen? Groetjes carina

quiltmiep zei

Leuk deze give away, en natuurlijk wil ik ook graag meedoen. Groetjes Ria

Saskia zei

Die mandjesquilt is prachtig geworden! Leuk dat ze dit mooie werk gezellig komt showen.

Uiteraard wil ik ook graag meedoen met de give away:)

Groetjes Saskia

Caroline zei

Ik lees al jaren je blog. Leuk zo'n givey away. groetjes Caro

regien zei

Wat was de applicatiecursus leerzaam en keigezellig.
ik doe graag mee met de give away.
Tot de volgende week,dan kom ik stempelen.

betty prins zei

Wat een mooie stofjes van Moda!
En die mandjesquilt, echt fantastisch Lia, ik ben hem aan het quilten. Dit stimuleert mij wel om echt eens de draad weer op te pakken.

witje zei

DAg Dorry
Doe graag mee met the give-away

prachtig en ook al die mooie quilts

Marleen zei

Pater Moeskroen is al zo leuk. En als je dan ook nog mee mag spelen, top!Die mandjes zien er trouwens mooi uit.
groeten Marleen

Jittina zei

Wat geweldig om mee te mogen spelen met Pater Moeskroen! Logisch dat je man daar geen nee tegen zei.
Wat een prachtige lapjes, die wil ook wel graag winnen.

Minke zei

Leuk die muziek, jeugdsentiment....
Jouw give-away is ook leuk! Misschien ben ik nog net op tijd??

Anoniem zei

Hoi Dorry,

terug van vakantie en een prachtige give-away zien. Misschien maak ik nog een kansje....
Groeten Ria K.

Wil Plomp zei

Hoi Dorry,

Vandaag de eerste patchwork les gehad. Volop genoten! Ik heb vandaag veel mooie quilts gezien. Ook veel quilts met stoffen die mij in eerste instantie op de rol niet zo aanspraken. Maar verwerkt in een quilt zijn ze wel heeeel mooi. Als ik de gelukkige winnaar wordt van de giveaway ga ik de stofjes zeker in mijn volgende quilt gebruiken.
Groetjes Wil

margaholla54 zei

hoi Dorry, ik doe natuurlijk mee, met deze leuke give-away, rijmt nog ook, doeidoei, lol

Anoniem zei

Ben je nog ontdekt als achtergrondzangeres? Zoals jij roodkapje kan eh...zingen? Top.
Zo romantisch, je man op het podium !
Ik wil ook best ruilen hoor,die stof, tegen eieren van eigen kip? Astrid.