dinsdag 31 juli 2012

Camelot in de hitte

 Toen ik afgelopen vrijdag mijn Veertje opzette, deed ik dat in de tuin. Het beloofde een warme dag te worden!
 Op wat keukenpapier spelde ik alle lapjes van het Camelot blok nummer 11. En zo in de schaduw van de grote parasol zat het blok zo in elkaar!
 Op de koele tegelvloer uit 1847 kon het blok even bijkomen van de hitte.
 En vlak voor de verkoelende onweersbui van vrijdagavond hebben we nog wat toefjes van de hortensia geknipt. Die staan nu voor het keukenraam.
Zaterdagmiddag (tijdens de overvolle applicatieworkshop waar ik op Facebook al van alles van heb laten zien) kwamen ook nog de nabestelde stempels binnen! Dus de Stempeldag van donderdag 2 augustus heeft voldoende keus!

Happy quilting,

Dorry

2 opmerkingen:

Ada zei

Je stempels zijn geweldig en voor iedereen die donderdag aanwezig is ....heel veel plezier !

Ineke zei

Wow, at een prachtige tegelvloer, om jaloers op te worden ;-) Je stempels zijn helemaal geweldig!!!
Groetjes, Ineke