vrijdag 21 september 2012

Sainte Marie aux mines deux

O, mag ik nog thuis komen na al mijn aankopen? Echt waar?
 Koud dat t soms was nadat de zon achter de bergen verdween...
 ...maar al snel was er een warm restaurantje gevonden...
 ...en dit was zo'n leuk kraampje, Spaanse dames, die geen enkele andere taal spraken...
Maar gelukkig sprak de Spaanse man die erbij hoorde wel een beetje engels....
 ...alweer eten, houdt t ooit op? (heerlijke faux filet stond er op t menu)
 ...a girl has to stay beautiful, or you just give it a hand (zie je dat mijn lippen meebewegen met Jose? hihi)
 ...en er werd ook nog een steekje gezet...
 ...een boerenmeisje op haar stek....
 ...ontmoeting van bloggers, met de rode sjaal is ZIJ het....
 ...en op de tentoonstelling van Marc Dun naaide Dorien nog snel een sjaaltje in elkaar (niet waar hoor, maar het stond zo leuk en we waren melig)....


...en wist je dat je tijdens het bellen je auto kunt gebruiken voor allerlei rek en strek oefeningen?

Happy quilting,

Dorry

4 opmerkingen:

maria zei

Het was er heerlijk hé Dorry,
jammer dat ik jullie gemist heb.

Daniëlle zei

Hebben nog gezocht naar je maar geen auto met Dorry te bekennen hihi! Wij zijn ook bij de spaanse meneer geweest, wat hadden ze daar een boel wolletjes he?! Mooie dag, liefs, Daniëlle

Shirley zei

Het plezier en ultieme genot straalt van de foto's af, heerlijk!

marcella zei

van mij mocht je aankoopjes doen hoor :) Ben al een week zeer nieuwsgierig of je die ene toch nog gedaan hebt :)
Ik vond het erg gezellig om jullie daar tegen het lijf te lopen. volgend jaar weer?