dinsdag 31 oktober 2017

Quilt expositie 8 en 9 november 't Sjetootje, Boirs

Nog een weekje, en dan is het zover! De quiltexpositie in 't Sjetootje, te Boirs, Belgie, net onder Maastricht. Klik op 't Sjetootje, en je komt op de website voor het adres, en dan kun je alvast een kijkje nemen! Het geel omcirkelde gebouw is 't Sjetootje zelf, waar alle kamers gevuld zijn met quilts, quilts, en nog eens quilts! Het roze omcirkelde gebouw is waar je terecht kunt voor een hapje en een drankje. En rechts zie je achter de bomen een groen omcirkeld gebouw; dat is het Koetshuis en daar sta ik me mijn winkeltje en Janine van House of Quilts . En in het koetshuis vind je ook de 

WORKSHOP TAFEL
Daar kun je meedoen aan inloopworkshops, en Janine en ik hebben in ieder geval hele leuke kleine en vooral eenvoudige projectjes gemaakt. Kijk maar eens.

 Speldenkussentje van mijn hand....
.....een klein beursje, ook van mijn hand....

 Janine maakt dit potje met speldenkussentje....
....en deze scissorfob!

Twee dagen genieten van quilts en ontmoeten, zie ik je daar? Woensdag 8 en donderdag 9 november 10.00-19.00 uur in Boirs, en dat is net onder Maastricht!

Happy Quilting,

Dorry

Geen opmerkingen: