woensdag 10 januari 2018

Seizoen der Lapjes nieuwe BOM!

 En toen, was de top eindelijk af. Seizoen der lapjes, 12 maanden, vier seizoenen, samengevat in een schat van een quilt. 
Alle blokken bij elkaar, op de grond, beetje kijken wat het wordt....
Waar ik in het oude jaar nog alle blokjes op maat sneed en de randjes maakte die er tussen moesten...

 ...begon ik in het nieuwe jaar aan het aan elkaar naaien van de eerste rij....

 Eerste rijtje klaar, lekker van genieten...Ik ging steeds langszamer werken, vond het zo jammer als hij af zou zijn!
 En dan is het moment daar.... Tadaaaa!! Hij is af! Nu nog een border uitzoeken, maar ik twijfel nog over welke kleur.... Maar ik heb ook heel leuk nieuws! Want we gaan vanaf 23 februari weer een nieuwe BOM beginnen!

Patroon + stof € 30,- per maand (versturen binnen NL)

OF

Patroon PDF via mail € 9,95 (zelf uitprinten)

Maandelijks is er een bee bij Quilt it & Dotty waarbij je als eerste je pakketje uitgereikt krijgt, je tips en hulp krijgt bij het maken van het blok en natuurlijk ook heel gezellig samen met anderen kunt werken aan je blok! Kom je op de bee, dan graag even opgeven. Uiteraard kun je je pakketjes ook per post ontvangen, en af en toe naar de bee kan ook.  Vrijdag 23 februari gaan we in ieder geval om 10 uur van start!

Heb je zin om mee te doen? Geef je dan snel op door een mailtje te sturen naar welkom@quilt-it.nl. 

Happy Quilting,

Dorry

4 opmerkingen:

Atelier Ullizee zei

Heel mooi!

Hermie zei

Ik heb je blog weer gevonden, hij stond er bij mij ook niet meer.Komt goed.

Hermie zei

ik zie mijn blog hier ook niet meer, zet je die ook weer hier neer?

Unknown zei

Ik wil meedoen met de maandelijkse opdracht van de bom mr kom niet tot op 't einde. Hoe moet dit aub? Mail is moniquemues@gmail.com tel 0477/293080.
Ik hoop dat je me aub verder helpt.
Dank u
Monique Mues