vrijdag 22 mei 2009

Dots all around

Mijn liefde voor stippen, 'Dots' steek ik niet onder stoelen of banken. Daarom heb ik me gisteren niet kunnen inhouden om bovenstaand paar schoenen te kopen. Voor heel even mogen de voeten op de toonbank en zelf op mijn favoriete plekje in de winkel; laptop bij de hand en het zicht op alle rollen stof!

Op mijn vorige stukje 'Ze noemen het inspiratie' , kreeg ik van haar de volgende reactie. Ze schreef:


Jij denkt het,ik heb het jaren geleden ook gedaan...op een achtergrond van hexjes allerlei bloemetjes gemaakt,zal je een paar foto's sturen!




En toen kwam er dit:




Hallo Dorry, Toen ik jouw log las moest ik gelijk aan mijn tuintje denken,hier een paarfoto's...stokrozen en riddersporen van yoyootjes...Fijne dagen! groetjes,Marianne



Prachtig gewoon! Marianne, zo leuk dat je dit met me wilde delen. Dank je wel.

Het ziet er naar uit dat het mooie weer ons nog even gezelschap gaat houden. Moet ik toch maar eens gaan regelen dat de Dolle Dwaze Dorry Dagen deze zomer een wat meer vaste omlijning gaan krijgen. Wat te denken van 5 dagen lekker ongestoord kunnen werken aan je quilts, waarbij er af en toe een verfrissend drankje voorbij komt.... Onder de parasol in de stadstuin, of bij slecht weer binnen. Al je uffo´s afwerken zodat je na de zomer weer ongestoord met nieuwe projecten kunt beginnen. En wat al vast staat: een dagje Amish Quilten, het quilten aan een frame.



Je kunt je alvast hier opgeven, want er zijn een beperkt aantal plaatsen.

welkom@quilt-it.nl

Een fijne quiltdag!


Dorry

4 opmerkingen:

inge zei

echte dorry schoenen! of moet ik zeggen dotty schoenen ;-)

Anoniem zei

Hey Dorry, je mag mijn rode stipjescaddy wel een keer lenen. Groetjes Dorien

Yvonne aka sommeke zei

Geweldige stip-schoenen, helemaal voor jou! LOL
De quilt van Marianne heb ik ooit in 't echt gezien! Subliem, ik heb de foto's nog op m'n PC staan.
't Was een gevoel van herkenning toen ik Marianne later bloggend tegenkwam!
Goe weekend Dorry!

marleen zei

wat een leuke schoentjes