dinsdag 19 mei 2009

Valley Gorge en wat verder met de tuin

Wat een snoepje is het toch, deze stof. Ik was er op slag echt helemaal verliefd op. Het is Valley Forge van Windham by Nancy Gere. Dat oude blauw en die schitterende bloemen!




Er horen ook nog een heleboel stoffen bij. Die zie je samen met andere stoffen van Moda en Lecien hieronder liggen. Wat ben ik toch rijk dat ik elke dag hiermee mag spelen. Als de deurbel gaat, tingeling en er staat een doos op me te wachten, dan spring ik een gat in de lucht! Dan komt het uitpakken, ooo en aaaaah, je kent dat wel. En dan komt het snijden en vouwen en dan hup de bakjes in. Ondertussen lopen er al wat klanten rond die het natuurlijk niet kunnen laten om de lapjes te adopteren en ze mee naar huis te nemen. Na zo'n dag moeten we vaak nog een keertje bijsnijden om de verloren gegane lapjes aan te vullen. Geen straf!

Maar ik hoor jullie denken; hoe is het met Mara's tuin, de applicatiequilt? Even omhoog gehouden door José kun je zo een klein beetje een idee krijgen hoe hij zal worden. De grote mand met hengsel moet nog gevuld worden met blaadjes en dan komt er nog één bloemenstengel rechtsonder die bloemenmand.

Vandaag heb ik te horen gekregen dat er een enorme party Yuwa onderweg is. Eén stof is speciaal gereserveerd om lange gordijnen te maken voor de openslaande deuren van onze serre (kijk hierboven). Gevoerde gordijnen, extra dik zodat ze in de winter de kou een beetje buiten houden. Maar van kou hebben we hier voorlopig geen last.
Zo, nu het zonnetje in!
Dorry



Geen opmerkingen: