zaterdag 9 juli 2011

Zomer dagen

Hebben jullie dit schattige Victoriaanse klossenhoudertje al gezien? Hij is van hout en komt als een soort bouwpakktje, maar dan van het soort dat wij meiden ook in elkaar kunnen zetten. Op het bovenste pinnetje zou je ook een speldenkussen kunnen maken. Wie heeft er een leuk idee? Voor het mooiste ontwerpje heb ik hier een een aardigheidje liggen.Het klossenhoudertje kost slechts € 9,95 en hij staat HIER in de webshop.SORRY UITVERKOCHT!  Ik heb er Au ver a Soie klosjes op staan, maar de gewone dikke Aurifil klossen en de houten YLI handquiltgaren klosjes kunnen er ook op!


Voor degene die de Pockets of Posies al af hebben, je kunt extra stof voor de binding bestellen. Klik maar HIER en dan sta je direct op de juiste plek.
 En mocht je de rode streep als afwerkbiesje willen, dan staat die speciaal voor je HIER.
Vanaf 17 juli ga ik op vakantie, maar de WINKEL BLIJFT GEWOON OPEN. Alleen WEBBESTELLINGEN WORDEN 14 DAGEN NIET VERSTUURD. 

Open dag met een presentatie van het cursusprogramma zijn dit jaar op zaterdag 3 en zondag 4 september. We vieren dan ook alweer ons 3 jarig bestaan! Kom je ons feliciteren? Of kom je kijken naar de lesvoorbeelden of je inschrijven op de nieuwe BOM's?
We staan ook op de Algemene Tentoonstelling van het Quiltersgilde in Leiden. Wij staan er dit jaar op vrijdag 9 september, zaterdag 10 september en zondag 11 september.

Happy Quilting!

Dorry

4 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Dorry, wat heb je een werkelijk práchtige achtergrond op je blog!

groetjes, Jeannet

Dorien zei

Keimooi, je blog zo, groetjes Dorien

astrid zei

Inderdaad een mooi blog! Wat betreft het speldenkussentje lijkt het me wel leuk om er een te maken in de vorm van een klosje, met echt garen er omheen! 2 en 3 mei staan trouwens in mijn agenda,maar ik hoop eerder nog eens langs te kunnen komen om mijn sue daley blokjes te laten zien.Ik wens je een hele fijne vakantie!!
Groetjes, Astrid

Ik ben Esther zei

Superleuk je blog achtergrond!
Even een vraagje,is er op de Algemene tentoonstelling in Leiden alleen quilts te zien of sta je er ook met een kraampje?
Ik woon in Leiden dus kan ik makkelijk langs komen...:O)
Over het speldenkussentje ga ik nog nadenken.Ik vind het een leuke klossenhouder!!
Groetjes Esther