zaterdag 29 oktober 2011

Eerste nieuwtjes uit Houston

Gisteren zijn we naar de Schoolhouse sessies geweest waar alle grote ontwerpers hun nieuwe dingen presenteren, En natuurlijk gingen Dorien en ik naar onse favorieten: Barb & Alma van Blackbird Designs. Ze hebben een nieuw boek gemaakt Schoolgirls work. Moet je kijken wat een schattig naaldenrolletje ze in haar handen heeft!

De foto's zijn trouwens van Dorien en op haar laptopje tik ik dit berichtje. Het is afwisselend bloedheet en steenkoud hier, maar de goede zorgen van Robin van Robin's Nest maken alles goed. Ik heb nog veel meer te vertellen, en zet ook regelmatig wat op mijn facebook pagina.

Ik heb natuurlijk een hele stapel nieuwe boeken voor jullie meegenomen. Er staat zelfs een Hollandse merklap in, en omdat ik Alma niet kon helpen, is Ann Moonen er ingedoken en heeft geweldig werk gedaan voor dit boek!

Zo, nu op naar t ontbijt. Vandaag mijn favoriet hier; een platte knapperige tortilla met daarop guacamole en een gepocheerd eitje...

Happy Quilting!

Dorry

4 opmerkingen:

Supergoof zei

Ja, dat is een heerlijk ontbijtje,... dat weet ik nog wel,...
;o)
Veel plezier, en groetjes aan iedereen!!!!

Wieke van Keulen zei

Weer een boek om te willen hebben. Leuk hoor.

Phebe and Jane zei

Dit boek krijg ik van Sinterklaas! Het ligt al ergens in huis, maar ik mag van mezelf er nog niet in kijken. En da's moeilijk hoor. Veel plezier in Houston.
Groetjes,
Marian

Anoniem zei

Hi Dorry, yes that is a wonderful book by Blackbird Designs, I have it and am so glad I bought it. Have a wonderful time in Houston, your breakfast sounds delicious!