dinsdag 13 januari 2015

Dorien's schattenpracht workshoppie!

 Zoals jullie wel weten, is mijn steun en toeverlaat in de winkel al zes jaar Dorien. Zij maakt de mooiste dingen en helpt jullie altijd goed in de winkel. Deze keer had ze een schitterende blokkenmap gemaakt waarvan we een WORKSHOP hebben ingepland. Voorop de D van Dorry  (' Neeeee'  hoor ik gillen, ' De D van Dorien!'  hihi), speciaal door haar geborduurd. Het mapje is 8 inch x 9 1/2 inch groot (dicht) en erin zitten 4 zachte velletjes HOBBS. 
 Het zigzagbandje is op een speelse manier geborduurd en omlijst je EIGEN initiaal (ja echt, Dorien borduurt je eerste letter van je voornaam speciaal voor jou).
 Kijk zo is de map als hij open is met de zachte velletjes waar alle losse stukjes op blijven plakken.
 Het is net magie he! :-)
Dit is bijvoorbeeld een Dear Jane blokje van Dorien waar ze nog aan bezig is. Dat komt vast goed Dorien, zeker met de maandelijkse Dear Jane bee's in de winkel. 


Maar goed, ik hoor jullie al trappelen van ongeduld. Wanneer kan ik ook zoiets leuks maken? Hier komt het:

zaterdag 28 februari    VOL, NIEUWE DATUM
ZATERDAG 14 MAART van 10.00-15.00 uur
volledig verzorgd, koffie, thee, iets lekkers en een lunch
Dorien borduurt je letter 
(dus tijdig opgeven, dan kan ze dat doen) 
Compleet met pakketje! 
€ 50,-


Opgeven en betalen doe je in de webwinkel. Let op; de juiste prijs komt pas tot stand na automatische toevoeging van de verzendkosten. Klik hieronder en je komt op de juiste plek in de webwinkel:



Bij vragen, even emailen naar welkom@quilt-it.nl, dan help ik even.

Happy quilting!

Dorry