zaterdag 21 mei 2011

BOM update

 Zo, even een BOM-update! Het kalenderblokje van mei is wat later weggegaan door de beurs in Veldhoven, en deze maand maken we bloemen en een vlinder met snoezige knoopjes. En wat vind je van de spreuk; Share your dreams with someone special. Wat ben ik blij dat ik mijn droom gedeeld heb met jullie. Vinden jullie niet? Het blok heb ik op mijn vedergewichtje genaaid, de applicaties heb ik lekker geplakt met de vliesofix. En daarna met grote steken vast genaaid.
 De Fairhaven quilt is al aardig op weg. Deze maand maak je nog een keer 2 randen met 'meloenpitten'. Hier zie je de versie van Annet, zij heeft er wat eigen stoffen ingegooid omdat ze zo van blauw houdt. Ik ben nog niet zo ver, heb ook zoveel te doen. hoe zou dat nou komen?
En de Mysterie BOM van Jules et Veronique laat de schaapjes deze maand dartelen door de wei. De pakketjes moeten nu ongeveer in de brievenbus liggen.

Laat eens zien hoe ver jullie zijn? 

Happy Quilting!

Dorry

2 opmerkingen:

jolanda zei

Inderdaad heb ik het schaapjesblok van de MQ met de post gekregen, maar ik ben nog steeds aan het stoeien met blok 3. Dat vind ik eerlijk gezegd niet zo'n lekker blok dus ik kijk uit naar blok 4.
groetjes, jolanda

Millie en Miles zei

Wouw wat een super leuke stofjes gebruik je toch altijd... en op mijn blog heb ik dan eindelijk zoals beloofd een foto van een van de huisjes gezet. Veel quiltfun !!