zaterdag 28 april 2012

Camelot meets Frederike in the Cotswolds, Australia

 Zo, snappen jullie de titel nog? Ik zal hem uitleggen. Gisteren was alweer blok 8 van de Camelot. Voor de deelnemers van de 2e lichting komt blok 4. Ik heb mijn blok helemaal op mijn Veertje proberen te maken, wat niet altijd makkelijk was.
 In de workshop hangt te pronken de top van Jeanneke's nieuwste quiltje 'Frederike'. In Veldhoven beleeft die zijn première. Als patroon alleen, patroon met bloemenstof, of patroon met bloemenstof en een bak met Fat Eights voor de kleine stukjes. Maar deze quilt leent zich ook uitstekend voor het opmaken van je restjes!
Vandaag zijn we druk aan te snijden voor onderstaande quilt; de Cotswolds quilt van Susan Smith! Gaat ook al mee naar Veldhoven.
En voor de ongeduldigen onder jullie die NU iets willen heb ik de laatste Australian  Homespun in de webshop geplaatst.

Happy quilting,

Dorry

1 opmerking:

Hermie zei

laat het ezeltje ze maar snel op je webshop zetten :-)