donderdag 14 december 2017

Winter, merry merry, wat is het nog meer?

 Ik wilde jullie nog even mee laten genieten van een sfeerplaatje. Wat was het toch mooi met de sneeuw. Ik ben er zo dol op he. Vind het gewoon jammer dat het weg is.
Maar dat komt heel goed uit met Dorry's Kersthuis morgen, vrijdag 15 december 14.00-21.00 uur!
De gevel heb ik alvast versierd met verlichte kerstboompjes en twee vergrijsde kransen opgehangen met een allerschattigst ruitje. Ik laat je zien welk ruitje:
Het bovenste ruitje, dat kwam vanmorgen namelijk de winkel binnen gerold. Een hele stapel met Moda ruitjes, en een ecru stofje met letters en een nalevering van de vogeltjesstof die hoorde bij de French General serie die vorige week al binnen kwam. Zijn dit nou geen perfecte kerstruitjes? Ze staan nog niet in de webwinkel, ben superdruk met het in orde maken van huis en winkel, aanbiedingen bij elkaar zetten, prijzen, en een verkorte update schrijven en drukken van het cursusprogramma! Ik ga kijken dat het snel wel lukt.
Gisteren kwamen er ook nog deze prachtige stoffen van Andover de winkel binnen. Ik was op slag verliefd. Wat is dit mooi zeg! We snijden snel wat lapjes voor je, ligt morgen voor je klaar. OK?
 En als je dacht dat we verder niks te doen hadden hier, dan moet ik je teleurstellen hahaha. We hadden weer een gevorderden groep en Liana liet haar resultaat zien. Leuk he, en van iedereen is het anders. Door zieken was t groepje uitgedund, maar ik beloof volgende keer meer te laten zien.
 Hetty liet haar affe top van de Gossip in the Garden BOM zien, zo knap dat zie af heeft!

Kijk maar eens wat een beauty. We hebben de patronen gewoon nog in de webshop staan. KLIKKERDEKLIK VOOR HET PATROON 
En als je wil, hebben we een hele zak vol met allerlei stoffen die we in deze quilt als Blok van de Maand hebben gebruikt. Neem maar even contact op als je wil: welkom@quilt-it.nl
En wat een ontzettend zachte en lieve poederige basiscursus-quilt heeft Marijke gemaakt. De stoffen ademen zo'n geweldige sfeer uit. Nu de border en de achterkant en dan snel aan de slag met quilten!
 Nu waar jullie allemaal op zaten te wachten: de Merry Christmas Reindeer quilt! We maken deze keer de driehoekjesrand om het rendier.

Niet alles pas op een vel, maar je begrijpt het idee wel. Gewoon driehoekjes tellen en er aan zetten. 
Er zijn nog steeds pakketten te koop met de stoffen voor deze quilt. Halve pakketten (alleen ecru basisstoffen toevoegen) of hele pakketten waar alles voor de top in zit. Staat voor je klaar in de webshop: KLIKMAARHIER 

*O*P*R*O*E*P*

En nu een oproepje aan iedereen die mijn blog leest en een blogrol bijhoudt op zijn eigen blog. Ik blijk met mijn blogadres bij iedereen verwijderd te zijn uit de blogrol. Onwijs vervelend, want veel quilters konden me niet meer vinden, en misten heel veel leuke dingen! Zou je zo lief willen zijn om mijn link weer in je blogrol te plaatsen? Dan kan ik weer zien waar iedereen vandaan komt. Dat vind ik zo leuk aan blogspot; even kijken via welk blog iedereen bij mij aan komt wippen. Het blog waar de meeste bezoekers vandaan komen; die blog-eigenaar krijgt van mij een lief kerstcadeautje. En zeg het voort he....dan hoop ik dat dit technische foutje zo snel mogelijk opgelost is!


Happy Christmas quilting!

Dorry


2 opmerkingen:

Shirley zei

Ik zal het morgen checken, maar volgens mij heb ik geen blogrol meer sinds ik zipzop.nl ben geworden, een paar jaar geleden, dit was wordpress maar ik werd niet goed van al die reclames op mijn blog. Ik geniet van jouw enthousiastme en mooie projecten 😘

quiltsathome zei

Hoi Dorry,
Gelukkig was je bij mij niet uit mijn blogrol verwijderd. Wat is het een leuke Kerstquilt !! Helaas heb ik nog te veel andere projecten, anders was ik er vast ook aan begonnen. Fijne Kerstdagen !