zaterdag 27 november 2010

't sneeuwt.....

Je gelooft het niet, maar het sneeuwt hier. Hebben we jaren geklaagd over het feit dat er geen echt Hollandse winters meer zijn. Nou, hier zijn ze hoor! Winter drie op een rij. Gisteren hebben José en ik de hele winkel op z'n kop gehad om de kerst etalages te maken. Eén van mijn favoriete dingen van het jaar. Geniet je even mee?
Terwijl ik bezig was, dacht ik terug aan die allereerste kerst van Quilt it & Dotty. Wat een spannende tijd was dat! Vol ideeën en verwachtingen, maar die zijn ruimschoots uitgekomen. We krijgen hier regelmatig te horen dat we uit ons jasje groeien. We zijn ondertussen kampioen effectief ruimtegebruik geworden.
Maar het bevalt ons zo prima hier, lekker mijn eigen bedoeninkje (wat een raar woord). We doen het er maar mee. En we horen ook van klanten dat het kleine en knusse huiselijk ze zo goed bevalt. Nou, dan gaan we er wel mee door! Effe tussen haakjes; alle spullen die je in de etalage ziet, zijn te koop. Maar omdat ze of heel groot zijn, of zo snel weg zijn staan ze niet in de webshop. Sorry!!! Als je iet heel graag wil, dan moet je maar even mailen. Kijk ik wat ik voor je kan doen.
Wat wel in de webshop staat, is e nieuwe Homespun. En vind je hier. Hurry, want ik ben wat laat met het hier vertellen en nu zijn er nog maar 3. (Je kunt ook nog steeds een abonnement nemen).
Waar ik heel veel vragen over heb gekregen is bovenstaand doosje. Het is het Jubileum-doosje van de Celine (160 patronen verkocht!!! Dank je wel Dekenstikster). Een mooi wit houten doosje, met in de deksel een compartiment wat je eruit haalt. Maak het borduurtje in bijgevoegd rood garen en op het linnen wat erbij zit. Het patroontje in kruissteek zit er ook al bij. Vouw het borduurtje om het plaatje en plaats het in de deksel van het doosje, ét voila! Staat wel in de webshop, maar er komt nog een extra bedrag aan porto bij omdat het een pakketje is. Zijn er nog maar 3 van, want ze vliegen hier over de toonbank.

Zo, nu even van de sneeuw genieten. ik ben er dol op! Gisteren nog met de oudste laarzen gekocht die winter-proof zijn, en dat is gelukt. Ze kunnen in de regen, sneeuw, Gore-tex tegen de kou, en lekkere dikke spekzolen. Laat die winter maar komen.

Happy Quilting,

Dorry

10 opmerkingen:

Ria zei

Wat ziet dat er gezellig uit. De sneeuw moet wel de kroon op je werk zijn. Als ik in de buurt ben kom ik zeker bij jou kijken.
Geniet van de gezellige donkere dagen voor kerst.

Caythlin zei

graahhh.... ja, het sneuuwt!
Nog steeds!!
En als ik jouw fotos bekijk - ik moet ECHT een keer bij jou langs komen!
de groeten

Cay uit Tilburg

Anita - Vlijtige Handjes zei

José was hard aan het werk gisteren. Jou zag ik niet... je zou zijn klotteren.... maar dan voor jezelf...lol. Het wordt wel heel gezellig in je 'huisje'. Fijn weekend

Anoniem zei

Beautiful photo's Dorry, your shop window is stunning!

Anoniem zei

Dat ziet er heel gezellig uit!!

Lida zei

Wat zien je etalages er leuk uit! ja het in sfeer brengen van je winkeltje moet gewoon een feestje zijn! Heerlijk al die leuke spulletjes en quilts die je nu weer uit de kast haalt en op kan hangen, ik ga mijn sneeuwquilt ook maar eens opzoeken, hier ligt helaas nog niets, maar misschien morgen?? Geniet er maar van, groetjes
Lida

Anoniem zei

Hoi Dorry, je winkeltje ziet er weer als vanouds uit, hartstikke knus en gezellig, niets aan veranderen hoor, je weet het never change a winning ...
groetjes Marga H.

Erna zei

Ja, hier lag gisteren ook een klein beetje sneeuw. Wat heb je het weer lekker gezellig gemaakt, echt uitnodigend om naar binnen te komen. Bij mij is het ook al een beetje Kerst mijn Scanidinavian hangt als een pronkstuk aan de muur die moest namelijk eerst af voor ik van mezelf verder mocht aan Dirks Dassen. Alles gelukt in één weekend twee affo's.Groetjes Erna

Helen zei

Als het goed is heb ik hem (Homespun issue 11-11) nog net te pakken!!!! Kijk al uit naar het moment dat het arriveert.
Christmas greetings, Helen

Anoniem zei

Heerlijk, toen ik vanavond thuiskwam, lag de Homespun al in de bus. Hartelijk dank voor de snelle verzending. Wat trouwens ook meteen een probleem(pje) is, want ik wil hem bewaren voor het weekend , dat gaat me dus heel wat wilskracht kosten, maar de eerste 2 uren zijn al voorbij, en ik heb alleen de voorkant en de inhoudsopgave nog maar bekeken LOL.
Wat ziet de winkel er trouwens enorm gezellig uit.
Groetjes, Dya