dinsdag 11 januari 2011

we zijn er helemaal klaar voor

Hier staan ze dan, alle stoffen die in de uitverkoop zijn. En daar hebben we al flink van gesneden vandaag! Het is half vier en ik heb eindelijk tijd om te zitten en dit stukje te schrijven.
Nu we alweer richting valentijn gaan, wilde ik dit jullie laten zien. Een valentijn-aftelkalender!
Of wat dacht je van dit valentijnshart om te geven aan diegene die je lief is. Ze staan hier: KLIK

Nog een goed voornemen voor het nieuwe jaar, om weer wat meer gifts in mijn webshop te zetten. Ze vliegen hier soms zo snel in en uit de winkel, dat het niet altijd zin heeft om het erin te zetten.

Zie ik jullie deze week nog? Voor een lapje of twee, of om naar Superoof te luisteren. Ik heb er zin in!

Happy quilting,

Dorry

1 opmerking:

Anoniem zei

Helaas kan ik er zaterdag niet bij zijn, maar ik wens jullie alvast heel veel plezier en succes toe. En doe Ingrid de groeten ^_^