woensdag 16 november 2011

give away!

Nog even terug dromen naar Houston, waar ik de nieuwste stoffen van Blackbird Design 'Meadow' mocht zien (én bestellen!)
En de nieuwste stoffen van Primitive Gathering 'Seasonal little gaterings' (ja, echt waar kerst 2012!!). Voor de echte liefhebber, even doorlezen want dit wordt iets leuks voor jullie!
Soms krijg ik wel eens de vraag of ik nog wel eens quilt of patch...
Ja, soms....en dan doet 'Veertje' ook mee....

En dan maak ik driehoekjes op de manier zoals Quilting Jeannet dat al eens liet zien:

Maar dan net even anders, want ik leg ze nog een keer op elkaar en stik. Dan krijg je zandlopertjes. Is ook al een projectje uit Houston en nog hartstikke geheim.
En dan nu een giveaway!
Laat een reactie op dit blogje achter vóór 20 november, en zeg er dan ook bij welke je wil ontvangen. Ik heb 2 'petit-fours' (6 cm x 6 cm) één van  'Meadow' en één van  'Seasonal little gatherings'. 

En misschien ben jij wel de gelukkig winnaar!

Happy Quilting,

Dorry

123 opmerkingen:

crea annemieke zei

Ik ben een beginnend quilster en kwam langs via google en nu zie ik je mooie give away. Je begrijpt het al ik wil een kansje gaan wagen!Maakt mij niet uit welke stofjes.....
Daaag en hartelijks van Crea Annemieke
Veel succes.....

quilting Jeannet zei

Mag ik dan een eerste reactie geven Dorry? Je bent al dagen in mijn gedachten,ik ga die manier van jou ook eens proberen, en wel met de tannenbaum, want daar ben ik dan toch eindelijk van de week aan begonnen, vandaar die gedachten.....ik vond het bij jou toen zo,n ongelofelijk leuke quilt!

Else zei

Hey Dorry, wat een leuke stofjes heb je besteld vooral die Seasonal Little gatherings JUMMIE! Veel plezier met het lezen van de reactie's die je vast gaat krijgen op deze giveaway. En veel prikplezier, fijne avond knuffel Else

Wieke van Keulen zei

Nou wat een feest in blogland, al die "giveaway"s, Dorry en nu ook al één van jou. Ik doe graag mee voor de onderste. En... het worden wel hele mooie blokjes.

Corry zei

Hallo Dorry wat leuk een GiveAway en idd feest in Blogland. Ik zou heel graag mee willen doen en ik vind alle 2 de stofjes mooi, dus is dit geen probleem. Je blokjes zien er goed uit. Groetjes Corry

Anoniem zei

Ik zou graag willen meedoen voor de Meadow. Wat een mooie stofjes!

mieke zei

Mooie stoffen en ja, een fijne manier van 3-hoekjes maken.
Graag ding ik mee naar de Meadow stofjes. (Ze zijn beide mooi)
grtjs Mieke

Birgitte aka Bietje zei

Beide stofjes zijn erg mooi, maar toch ga ik voor de seasonals greetings.
Kun je trouwens wat duidelijker laten zien hoe je die zandlopertjes maakt. Ik heb de foto's echt goed bekeken, maar ik kan er geen zandlopertje in ontdekken. Misschien met anders stofjes als het nog geheim is. Please....

katrien zei

Wat een pracht aan stofjes.
ook ik wil graag meedoen met de give-away,ik zie beiden graag.

Anoniem zei

Eindelijk weer een een echt quiltberichtje van je...
Wat een schitterende stofjes. Vooral Meadow. Geweldig.
Ben benieuwd wat je nog meer voor moois binnenkrijgt. Kerst 2012??? Eerst 2011 maar eens afwachten.
Groeten, Marjo

johan en henny zei

hallo Dotty, ik doe heel graag mee voor seasonal little gatherings. groetjes henny

marianne zei

Hallo Dorry,daar kun je toch geen nee op zeggen,wat en leuke stofjes en dan vooral Meadow,groetjes Marianne

Anoniem zei

Hallo Dorry,

ik doe graag mee met deze leuke giveaway!

groetjes,

Saskia M.

Vlijtige Handjes zei

Dat wordt weer smullen van je nieuwe stofjes. Kunnen we na de BEE allemaal bekijken. Ik doe een gokje voor 'Seasonal little gatherings'.
Groetjes Anita

Bizzy Martine zei

Dag Dorry, mooie collecties hè! Ik was vandaag met Kristel (Salgarollo) bij Rhinetex en daar hebben we de collecties ook gezien. Kristel heeft ook enkele stoffen van de Kerstcollectie besteld zodat we deze zomer aan onze Kerstprojecten kunnen beginnen. Als ik win zou ik graag de kerststofjes krijgen. Groetjes, Martine

Annemieke van Alphen zei

Hallo Dorry,
Wat zien ze er mooi uit, het zijn echte snoepjes, ofwel dotjes.
Graag doe ik mee en mij maak je het allergelukkigst met de kerststofjes .
Groetjes Annemieke

Carin zei

Way een leuke give away en wat zijn die nieuwe stofjes weer een plezier voor het oog. Beide zijn prachtig, maar ik zou toch voor de Seasonal little gatherings gaan.
Nu duimen tot 20 november :-)

Anoniem zei

Joepie de Poepie!!
Een Give-Away bij Dorry!
Ik zou gaan voor de Meadow van BBD: helemaal kei super gaaf!

Liefs, Maartje.

Unknown zei

Wat een mooie stofjes heb je weer weg te geven, ik vind ze allebei mooi.

Anoniem zei

Ha Dorry,
Eigenlijk ben ik bij jou een erg stille volgster.....maarrre ik volg je...
Je was toch al eens eerder in Houston maar dan samen met Ingrid (Su...g..f)? Nu eigenlijk door de give-away schrijf ik een reaktie.... lukte trouwens ook niet altijd, reageerde nl weleens op de leuke quiltmuziek die ik bij jou op kon zetten!!
Maar goed de Seasonal little gaiterings zijn wel ergggg lief... Ik maak nu een poststamps quilt van 4x4cm blokjes van oa pyama(flannel) en babypakjes, blousjes van mijn/onze 3 jongen(tje)s ... toch wel leuk als daar ook iets van jou in komt...ehm ("Ö")

Groetjes,
Simone A.

susana zei

Hi Dorry,
Ik wil wel een kansje wagen, ik vind ze allebei snoeperig.

groetjes Susi

Phebe and Jane zei

Dag Dorry, ik doe graag mee aan de give-away. Het zijn allebei mooie stoffenseries, maar als ik kan kiezen dan heb ik een voorkeur voor meadow.
Groetjes,
Marian

Miss Steekjes zei

Nou, nummer 2683 wil ook nog graag een gokje wagen :-) Ik zou heel erg blij worden van de 'Seasonal little gatherings' Wish me luck!

Anita zei

Die niet waagt, die zeker niks wint.. dusse ik doe een gokje op 'Seasonal little gatherings'. Prachtig!

Anoniem zei

Graag wil ik ook een gokje wagen. Ik vind allebei de setjes erg mooi dus mij maakt het niet uit.

Groetjes,
Connie V.

Anoniem zei

O wat heb jij het leuk gehad in Houston, en al die prachtige stoffen allemaal. Maar ik doe ook graag mee voor de give-away en wel de Seasonal Little Gatherings.

Groet, Jeanette

Yvonne zei

Hoi Dorry, wat een leuke stofjes ben jij tegen gekomen in Houston, echt prachtig. Ik doe graag mee voor de Meadow.

Groet Yvonne

Lydie zei

Hallo Dorry
Wat een mooie stoffen ik ben er helemaal verlieft op.
Moda Meadow is mijn favoriet.
Groetjes Lydie.

Miranda zei

Geen idee of ik nog mee kan doen...maar wie niet waagt...ja die heeft dan nooit niks niet. Wat een heerlijke stoffenreeksen show je weer. En ben dan ook heel benieuwd naar die nieuwe projektjes!!!! Enne is de wol al binnen.....

Jane in Cumbria zei

Leuke stofjes allemaal! Ik doe graag mee en vind Meadow helemaal prachtig.
groetjes
Jane

Ansje zei

Ha Dorry, Ik waag ook een gokje voor je mooie give away. Vind ze beide mooi! LiefsAnsje http://ansjessteekjes.blogspot.com/

quiltlodge gerda zei

Ooh Dorry, ik wou dat ik met je mee terug kon dromen, maar op deze manier droom ik toch een beetje met je mee, maar dan gewoon in het heden. En morgen ga ik dromen dat ik dat heerlijke pakketje met Kerststofjes heb gewonnen. Zelfs als dan 20 november blijkt dat het echt maar een droom was, heb ik het toch een klein b'tje beleefd. Groetjes

Anoniem zei

Hallo Dorry.
Ook ik wil graag een kansje wagen.
Mijn voorkeur is Seasonal little gatherings.
gr. mieke

Anoniem zei

Hallo Dorry, wat een leuke vooruitzichten allemaal en ook nog een beetje geheimzinnig. Ik doe graag mee aan de give -away en vind de seasonal little gatherings erg leuk, Joke

Mieke E. zei

Hallo Dorry,

Hele mooie stofjes. Ik doe graag mee voor de meadow.

Groetjes

Mieke

veerle zei

Hallo Dotty, weeral erg mooie dingen die je daar laat zien. Ik zou graag meedoen voor de meadow :)
Lieve groeten
Veerle

Anoniem zei

Hallo Dorry,
Wat spannend, een hartstikke geheim projectje uit Houston............
En de Seasonal Little Gatherings, helemaal geweldig. Daar wil ik graag een gokje voor wagen.
Anja L.

Jasmijn zei

Hoihoi, ik waag ook maar een gokje want ik vind ze beide even mooi! Maar wat een lieve blokjes....we zijn heel nieuwsgierig wat dit gaat worden!!
Lieve groetjes

Janine en Jasmijntje

conny's quilts en creaties zei

Wat leuk dat je ons een kansje geeft mee te delen in jouw moooie vondsten in Houston! Dank je wel daarvoor. Ik kan niet kiezen, ze lijken me beide erg leuke setjes!
groetjes, Conny

Monique Boom zei

Oh oh wat een mooie stofjes, Als enthousiaste quiltster maakt het mij helemaal niet uit welk pakketje, het is alleen het idee dat je zoiets voor niets krijgt. Geweldig.

Ell@ zei

Wow, wat een super mooie stofjes.
En wat een super leuke give away.
Doet u mij maar zulke mooie stofjes.
En als ik ze niet win, kom ik ze een keertje bij je kopen!
Groetjes Ella

sylvia zei

nu alweer stofjes voor volgend jaar Kerst: pfiew, niet te geloven!!!
enne, leuke pakketjes, ik kan niet kiezen, ben blij met alles.......wat een tevreden mens, he?!

Gonny zei

Lijkt me heerlijk om in Houston al dat nieuws te bekijken/aanraken...
Benieuwd wat al die zandlopers bij elkaar gaan worden.
Keuze voor de give away: Seasonal little gatherings.

astrid zei

Dag Dorry,
Nou die Meadow....mmmmmmmmm!!!!!!
Groetjes, Astrid.

Quiltjane zei

Hi Dorry, I love all Moda fabrics. The new Meadow looks wonderful. I would like for Christmas to be with my family and friends sharing a meal and opening a big present filled with fabric.

Anoniem zei

Hallo Dorry,
Dat is zeker een snelle methode die zandlopertjes, ben reuze nieuwsgierig wat dat gaat worden. Doe gelijk mee met je give away, allebei zijn ze leuk maar als ik mag kiezen dan NIET de kerststofjes.
Groetjes,
Anne Cevat

Annemarie zei

Ha Dorry,
Wat een leuke give-away! Ik vind beide mooi maar kies dan toch voor de Meadow. Groetjes, Annemarie

annemieke zei

Prachtig de stofjes en ik vind ze allebei super mooi. Maar toch ga ik voor de Little Gatherings.
Groet Annemieke.

GRANNY'S HOUSE zei

Ik ben een hele stille lezer, maar nu moet ik toch reageren, want ik ben net als iedereen gek op cadeautjes ;-)
Welke stof maakt niet uit, ik vind ze beide mooi.

Groetjes
Ines

marcella zei

moeilijk kiezen bij zoveel moois, de meadows vind ik nog net het mooist. ben overigens benieuwd naar je zandlopertjes project!

Teresa F. zei

Hi Dorry,
I love both lines of fabric but I'd love to make something beautiful using the Little Gatherings charm pack.

inge zei

hoi Dorry, ik vind ze allebei heel leuk, dus heb ik afgeteld welke ik zou willen winnen. meadow is 't geworden ;-)

Ik ben Esther zei

Geweldig leuk een give away!!
Ik doe dan ook graag mee en mijn voorkeur gaat uit naar de little gatherings.Leuk trouwens die petit fours,ik heb ze nog nooit in t echt gezien...:O)
groetjes Esther

Anoniem zei

Hoi Dorry,
ik wil graag meedoen voor de meadows. En ik verheug me op de vingerhoedstempels. Ben heel benieuwd of het virus mij ook te pakken krijgt.
Groeten, GeaZ

Anoniem zei

Érreg leuk, deze give-away!!
Daar doe ik graag aan mee.
Mag het voor mij dan de seasonal little gatherings zijn?
en die zandloper manier is super handig, ik het ook eens op die manier een top genaaid.
Lekker snel, en succes verzekerd!
Hartelijke groet, Lijan Bos

Annelein zei

Ik ben erg benieuwd naar dat zandlopertje. 'k Ben er nog niet helemaal uit hoe je dat doet met, maar dat komt misschien nog :).

Wat leuk dat je een give-away doet van "petit-fourtjes". Iets krijgen is natuurlijk altijd al bijzonder, maar Meadows is wel mijn favoriet. De mooie kleuren met natuurlijk bloemen.

Succes met je projectje!

Mireille zei

Heb natuurlijk ook interesse in die leuke give away. Mijn voorkeur gaat uit naar Meadow.
Snel 20/11 :-)

Groetjes,
Mireille

Anoniem zei

Hallo Dorry,

Wat een leuke giveaway. Ik vind beide stofjes geweldig!
Groetjes en een fijne dag,
Jetta

GREETJE zei

Hoi Dorry,
Ik wil graag een kansje wagen ik hoop dat het lukt want blogger werkt weer eens niet mee.
Fijne dag vandaag
Greetje van Raalten

Francisca R. zei

Hallo Dorry,
helaas ben ik nog nooit bij je in de winkel geweest, het is een hele reis vanuit het hoge noord´n......daarom is het zo leuk om via je weblog een kijkje te kunnen nemen en nóg leuker dat je ons de kans geeft leuke stofjes te winnen. Kiezen???? Is toch veel te moeilijk! Ze zijn beide beeldschoon!
Bedankt!
Francisca

pauline zei

Wat een heerlijke kleuren, ik wil dus graag meedoen. Als ik al moet kiezen dan wordt het little gatherings.
groetjes,

Anoniem zei

Hallo Dorry,
Ik wil graag een gokje wagen,de seasonal little gatherings heeft de voorkeur.groetjes Ulie

Anoniem zei

WAt een gezellige giveaway, ik waag graag een kansje. Met beide zou ik al blij zijn, maar als ik *moet* kiezen, dan ga ik voor de Little Gatherings.

Ellen zei

Goedemorgen Dorry, eerst gisteren blij gemaakt met het boek en dan vanmorgen zie ik dit berichtje. Prachtige stoffen zou niet wkunnen kiezen zijn allebei prachtig dus heel graag wil ik een kansje wagen.
Super leuk trouwens zo'n give away :-D
Groetjes, Ellen

Anoniem zei

Hoi Dorry

wat leuk de give away,en de prachtige stofjes doe graag mee.

gr.
kreabea

verbreea zei

hoi dorry,

Wat een leuke give away, ik vind de little gatherings super en zou daar graag voor mee willen doen.
Ik ben heel benieuwd naar je zandlopers.
fijne dag
ada

Martine zei

War een prachtige stofjes , doe zeker mee met deze leuke give-away . Als ik toch moet kiezen dan misschien toch seasonal little gatherings. Veel plezier en succes met de droehoekjes.

Anoniem zei

Hoi Dorry,

Wat een super leuke stofjes!
Ik doe graag mee met de give away en ga dan voor "little gatherings".
Hartelijke quilt groetjes,
Stien

carlien zei

Hallo Dorry.Wil graag meedingen naar de Give Away.Ik ben een stille maar wel een heel trouwe lezer enlees graag je Blog.Als ik win mag je zelf kiezen.Groetjes van Carlien.

Annie zei

Leuke stofjes heb je gekocht en wat een handige manier om driehoekjes of zandlopertjes te gaan maken.
En ik doe graag mee met de gife- away.
Groetjes Annie

Diny V. zei

Op mijn naaitafel ligt vandaag een blok uit het boek "Quilting the Garden". Inspiratie daarvoor deed ik op in jouw winkeltje op de grote tentoonstelling in Leiden. Ik maak de blokken in antiek blauw en rode en bruine tinten. Het is leuk om voor de blaadjes en bloemen verschillende stofjes te gebruiken, maar het geheel wordt rustiger als die uit een serie komen. Je give-away is dus heel welkom, ongeacht welke van de twee. Diny V.

Janny Verkuijl Bloem zei

O leuk mag ik ook mee doen voor de give away. gr. JANNY

els koetsier zei

Wat een prachtige stoffen heb je weer gekocht. De kleuren prachtig en warm.

Graag doe ik ook mee aan de Give Away en ga voor de Sensonal Little Geatherings.

Veel Quiltplezier.

Anoniem zei

hallo Dorry, graag ding ik mee voor de prachtige stofjes, maakt niet uit welke ,beide zijn heel mooi, en je blog is ook altijd leuk om te lezen, groetjes Hennie

Anoniem zei

Hoi
Wat een prachtige stof, wie zou die nu niet willen winnen.
Ik zeker wel.
Wie weet, anders maar aan de Sint vragen.
Groetjes Gréxects

Anja.M zei

Ja wie wil er nou niet een gokje wagen voor deze mooie stoffen !
Ze zijn allemaal mooi dus maakt niet uit welke.
Quilt groetjes Anja M.

Anneke zei

Ook ik wil graag meedingen voor meadow...seasonal...meadow...seasonal...meadow... oh wat lastig kiezen, ze zijn allebei ook zo mooi, doet er dus niet toe.

Gerdine zei

Wow, ze zien er weer schitterend uit! Ongelooflijk dat er nu alweer stoffen voor kerst 2012 zijn!

Anoniem zei

Oooh.... wat een leuke stofjes heb je weer ingeslagen! Ik wil graag een kansje wagen voor de Seasonal Little Gatherings : -)).
Groetjes en een fijne dag verder,
Annie.

Willy zei

Ik kom altijd stilletjes voorbij, maar het wordt tijd om me nu toch maar eens te melden.
De Seasonal little gatherings vind ik heel mooi, dus waag graag een kansje.

Anoniem zei

Wat een leuke blog heb je, ik kom vast nog eens langs. De give-away vind ik ook geweldig, als ik zou winnen dan graag de Seasonal Little Gatherings, die vind ik echt prachtig.
groetjes Els Pelt

Elly Pantke zei

Hallo Dorry , vind het altijd een prestatie als iemand een blog bij houd en ik mag dan genieten van al het moois wat voorbij komt , ook jou blog is zo leuk . Een give away is iets wat je weg geeft en dat vind ik ook een prachtig iets . Wil ook maar eens mee doen en ik gun het iedereen en als ik mocht winnen , dan laar ik jou de keus welke stof , vind ze allebei mooi .
Groetjes Elly P

Shirley zei

Wow zoveel reacties al, nou, dat maakt de spoeling wel dun, maar ik waag het er toch op ;-), ik vind ze beiden te snoezig voor woorden, maar als ik moet kiezen, worden het de kersterige lapjes.

Anoniem zei

Leuk die nieuwe stofjes, misschien win ik wel de little gatherings.
Groeten Dini
akuijer@versatel.nl

Marijke zei

Ooo, wat een mooie kerststofjes moeten we nog een heel jaar wachten en nu al verliefd, hihi!
Ja, ook ik wil graag meedoen voor de little gathering stofjes,
fijne dag,
groetjes Marijke

quiltingmieke zei

piep

wat een leuk artikeltje weeral meid
en dan nog zo n mooie give away

Ik doe graag mee voor eender welk pakketje

knuf miekep

Anoniem zei

Wat een mooie nieuwe stoffen! Ik ben ook heel benieuwd naar de zandlopertjes, ik kan me er wel iets bij voorstellen hoe ze er uit gaan zien maar heb geen idee hoe je dat doet met de naaimachine, spannend.... Ik ben vooral verliefd op de meadow stoffen dus ding graag mee naar dit cadeautje!
Christel van der Kop

Joke W. zei

Natuurlijk doe ik als lapjesverslaafde mee aan een give away.
Welke maakt mij niet uit ik ben met alles blij.
Leuk voor je, zo veel reacties!
groeten,
Joke W.

Anoniem zei

hoi dorry, wat een mooie stofjes. ook ik zou graag meedoen aan de give away.
groetjes anneke vaes

Rian zei

Nou, ik ga voor de tweede keer proberen om eenb erichtje te schrijven.
Ik doe graag mee in de verloting en dan voor de seasanal gatherings. Leuk hoor.

Anoniem zei

Hoi Dorry, ik ben een stille lezer,maar nu waag ik een gokje. Ik vind de "Meadow" erg mooi.Gr, Ria Kuijt

Cisca zei

Hoi Dorry,

Ook ik ben een stille leester van je blog en zou graag voor de meadow

Cisca zei

de helft viel eraf, ik zou graag een kansje wagen voor de meadow stofjes.

Terray zei

Wat leuk zo'n give away!

Trouwens jammer dat je met een groot geheim bezig bent....je maakt me nieuwsgierig ;-)
Alvast een fijn weekend!

Groetjes
Tertia

Annemieke zei

Handige methode he, gebruik hem ook graag. Ben benieuwd naar dat geheimpje. Ben niet echt de eerste, (nr 95 geloof ik...)maar vind je stofjes super en zou graag meedoen voor de onderste.
Groetjes
Annemieke

Roos zei

Aj Dorry, als het op stofjes aankomt vind jij hetzelfde leuk dan ik, dus kiezen, ho maar.Je 3-hoekjes zien er al mooi uit dus dat beloofd wat voor de zandlopertjes.
Groetjes Roos

anneke preenen zei

Dit lijkt me de perfecte aanleiding om rond de feestdagen met quilten te gaan beginnen!

anneke preenen zei

Sorry, vergat aan te geven dat ze me alletwee erg mooi lijken, maar dat nr. 1 mijn voorkeur heeft.

erna zei

hallo

mooie sterretjes heb je gemaakt
heb geen voorkeur vind ze allebei heel mooi

groetjes erna

Anoniem zei

Hallo Dorry,
Leuke stofjes, mag ik ook meedoen?
Ik vind ze allebei mooi!
Groeten van Hanq.

heleen zei

Ik vind little gatherings erg leuk. bedankt voor de kans.

Anoniem zei

Af en toe klik ik een nieuwe blog aan die ik in m'n vaste blogs tegenkom en verrassing.... Ik doe graag mee voor Seasonal little gatherings.
Groeten,
Mirjam

margaholla54 zei

Hoi Dorry,
wat een leuk idee van je, doe natuurlijk graag mee en de Meadow lijkt me helemaal te gek.
Heb je het al zo druk, heb je nog eens extra veel werk met de loting. sterkte ermee.

Anoniem zei

Ha Dorry, altijd leuke berichtjes...maar nu wel een hele leuke, waar ik graag aan mee doe. Ik vind de stofjes van Meadow geweldig!
Groetjes Jeanine

Anoniem zei

Mooie stofjes en een fijne blog,
heb me nog nooit ingeschreven voor een giveaway, dus waag ik nu toch even mijn kans, Meadow vind ik mooi,maar de andere stoffenreeks zou ook welkom zijn,
Marijke

Els zei

Leuke give away Dorry, ik wil graag meedoen.
Ik ga voor het moda pakketje.

texheks zei

Leuk, zo'n giveaway... heb die petit fourtjes nog niet geproefd!
Kiezen...altijd moeilijk, maar vindt Meadow toch het leukst.

Anoniem zei

Hallo Dorry, ik doe graag mee, de meadow serie vind ik heel leuk, groetjes Ellen W.

Dini zei

Hallo Dorry, ook ik doe graag mee voor de meadow.
Groetjes, Dini.

adriane zei

Wat een lief idee, zo'n give-away!! Het rijmt ook nog...

Prachtige stofjes heb je, het ziet er heel mooi uit. Als ik het mag zeggen kies ik voor de Little Gatherings.

Groeten,
Adriane.

Anoniem zei

Hi Dorry,
Ik wil wel een kansje wagen, ik vind ze allebei erg mooi.

groet Yolanda

Manon zei

Ik lust wel zo'n lekker Moda hapje .... Mmmmm smullen.

Manon

Rita zei

Hallo Dorry,

Ik vind je stofjes heel mooi en wil dus ook wel een kansje wagen. Maakt niet uit welke. gr. Rita

fleur zei

Bij jeanette las ik over je giveaway en als quiltbeginner ,ben ik nog lapjes aan t verzamelen; dus ik doe graag mee....voor nummer 2!!
groetjes Fleur

nellie zei

Hallo Dorry,

Ik wil wel graag meedingen naar de give aways. The little gatherings vind ik wel erg mooi. Mijn naaitafel ligt op dit moment bezaaid met foto's van jaren en die moeten van mezelf eerst worden ingeplakt voor ik weer achter de naaimachine kruip voor een quilt.
Maar lapjes zijn altijd welkom.

Groetjes,
Nellie.

witje zei

ik doe graag mee, wat geweldig veel reacties heb je.ik ga voor nr. 1
groeten en alvast fijn weekend

Willie zei

Hallo Dorry ,je geeft wel weer een paar leuke lapjes weg. Ik ben er mischien een beetje laat mee om er aan mee te doen .maar het spreekwoord zegt het al, last best.
je moet maar denken dat ik altijd al een laatbloeier ben geweest.
Lieve groet,
Willie

Anoniem zei

Je zei het net nog zelf, toen ik dat hele leuke pakketje van jeanneke kwam halen: wie niet waagt. Dus toch de stoute schoenen aangetrokken en als stille lezer een keer reageren. Wie weet heb ik geluk !
groetjes Nicole

Elza zei

Ja ik kan gelukkig nog meedoen want de lapjes zijn heel erg mooi.
Ik ga voor de Seasonal little gatherings.
Groetjes ELza.

baukje zei

Ik doe graag mee en ik ga voor seasonal lttle gathering.
Groetjes uit Frankrijk

Anoniem zei

Ik lees je blog met heel veel plezier en kom regelmatig jouw naam in de quiltwereld tegen zo van: gekocht bij Dorry, of patroon van Dorry, of daar moet je eens heen gaan!Ik hoop nog heel lang van je winkel en blog te mogen genieten. Groetjes Wilma Oud

Marianne S zei

Hallo Dorry, graag wil ik ook een gokje wagen en ga voor "Seasonal little Gatherings".
Complimenten voor alle leuke dingen die je doet.
groetjes Marianne S

Maksi zei

Wow de maedow is mooi zeg.
Lieve groetjes