maandag 21 november 2011

We hebben twee winnaars!

Ik ben effe helemaal omver geblazen door de vele reacties! Fijn dat jullie mijn blog allemaal lezen, en zo enthousiast gereageerd hebben! Ik heb een internetsite nummertjes laten trekken en hier zijn de winnaars!

True Random Number Generator 
 
 
83 Powered by RANDOM.ORG 


Blogger Shirley zei...
Wow zoveel reacties al, nou, dat maakt de spoeling wel dun, maar ik waag het er toch op ;-), ik vind ze beiden te snoezig voor woorden, maar als ik moet kiezen, worden het de kersterige lapjes.

Gefeliciteerd Shirley! De petit four van de kerstserie van Lisa Bongean komt naar je toe!
 
True Random Number Generator 
 
 
38 Powered by RANDOM.ORG

  Jasmijn zei...
Hoihoi, ik waag ook maar een gokje want ik vind ze beide even mooi! Maar wat een lieve blokjes....we zijn heel nieuwsgierig wat dit gaat worden!!
Lieve groetjes

Janine en Jasmijntje


Gefeliciteerd Janine! Ik hoop dat je poezen ook lekker met de lapjes zullen spelen want Meadow van Blackbird design komt naar jou toe!
 Zaterdag was ik op een heel bijzonder plekje, voor een magisch gebeuren...
 ...het hele stadje was verlicht  met kaarsen...
 ...en ook de dieren waren vol verwachting....
 ...zie ik het goed? Wat komt daar aan? Heel in de verte?.....
 ...dat rode lichtje met de slinger witte lichtjes eronder?.....
 ....is het echt waar? .....
 ...de boot van Sinterklaas!....
 .....welkom Sint, en welkom pietermannen! Het heerlijkste seizoen van het jaar is weer begonnen!...
 ....en binnen had een ander Pietje al een heleboel lekkers neergelegd....
....en dat ging er in als koek!....

Ik heb mijn schoen al gezet, en jij?
Happy quilting!

Dorry

9 opmerkingen:

quiltlodge gerda zei

Wat een prachtige intocht! Waar was dat? Groetjes uit Friesland, nou ja, eigenlijk meer Mistland

Supergoof zei

Het was geweldig! Echt magisch en ook een heel gezellige avond!
Groetjes aan iedereen!

Quilting Moesje zei

Geweldig!
Zo'n sfeer nog nooit met sinterklaas (intocht) gezien...
Ook de huizen zijn zo nog sprookjesachtiger....leuk de poort naast het huis... en Bregje voor t raam heeft heel wat te kijken weer !
Groetjes ook hoor!
Simone
ps,
de appeltjes stempel (en de andere) probeer ik te negeren hoor...

Else zei

Gezellie hoor al die lichtjes en snoepies! Meisje gefeliciteerd met jullie prijzen, fijne dag, knuffel Else

Shirley zei

Jipppieee, ik heb een prijs gewonnen, en wat voor een! Ooh ik zit gewoon te glunderen achter de pc, dubbel zelfs, want wat een mooie foto's van de intocht in Blokzijl. Dankjewel lieve Dorry!

quilting Jeannet zei

Dorry, je had geen betere en gezelligere plek kunnen vinden om te zijn met de sint intocht!!

Ellen zei

wat een geweldige sfeervoole sint intocht woww dat mogen ze hier ook gaan doen. Dat is inderdaad genieten zeg !!

Gr, Ellen

Anoniem zei

Oh wat zullen jullie genoten hebben en zo fijn dat wij ook mee mogen genieten.
Groetjes Wilma O

mieke zei

Leuke foto's.
Winnaars, gefeliciteerd.
De schoen gezet ? Nee!
grtjs Mieke