woensdag 30 november 2011

Poezieplaatjes BOM en Antique Sampler BOM

Vandaag was de Poezieplaatjes BOM, door Dorien gemaakt. Deze keer werd er gewerkt aan broderie perse blokken.


En gisteren was het Antique Sampler BOM. We maakte deze keer de grote bloemen applicatie blokken.
Toen ik afgelopen week wat zat te zoeken in mijn mapje foto's van Houston, kwam ik deze foto tegen. Ja, een man met een heuse KILT! Ik heb een zwak voor mannen in kilts, en een zwak voor alles wat Engels en Schots is.  En ik dacht, laat ik eens wat meer foto's zoeken van mannen in kilts.

 En laat ik direct op een ander geweldig ding uit de UK (United Kingdom, oftewel Engeland) stuiten: acteur Ewan McGregor.
 Nu moet ik niet liegen, want hij is geboren in Schotland. Vandaar dat ie kilts draagt.

Mooi stofje he :-)

En waarom er op deze foto <3 staat? Geen idee, maar dat ik vandaag in een schotse rokken bui ben, weet ik wel zeker!

Happy Quilting,

Dorry

7 opmerkingen:

Esse-Riekje zei

<3 betekent een hartje....:)

Quilt it and Dotty www.quilt-it.nl zei

nou Esse-Riekje, daar sluit ik me dan helemaal bij aan!

mieke zei

Een geruite quilt ziet er wel leuk uit.
Maar die Houston quilt is wel een heel erg pikante quilt !
Of ik moet er helemaal naast kijken !

mieke zei

Je brengt me van m'n apropo , hahaha.
De 2 BOM-blokken zien er mooi uit.
grtjs Mieke

Vlijtige Handjes zei

Vandaag voor het eerst Broderie Perse gedaan en ik ben helemaal om. Het was weer een gezellige BEE.
Groetjes Anita

ps De KILTS en inhoud zien er ook goed uit:)

Anoniem zei

Ha, dan heb ik een verassing voor je! Ik heb een eigen man in een kilt.... Een orginele Belted plated.

Kijk maar op de website van www.whiskyworkshop.nl

groetjes Ria

Meandmystitches zei

Mijn zoon draagt er regelmatig een. Een echte wollen schotse kilt, gevonden bij het grofvuil.