dinsdag 7 februari 2012

Extreme winter toen we naar Vijfhuizen gingen!

 Een bekend plaatje, voor iedereen denk ik wel. Sneeuw, ijs, warme wollen winter spullen, maar wel veel plezier! De jas kocht ik een week eerder en wat ben ik er blij mee!
 En kijk eens wat een mooi plaatje, kantwerk lijkt het wel.

  Zo en hier zitten we dan! Bij de John Hewson Tribute, en de het tafellopertje van wol. Gaat ook weer mee naar Zwolle en we hebben nog pakketjes over! Maar jongens wat bewonder ik iedereen die de sneeuw en de kou getrotseerd heeft. Het was zo leuk om jullie te spreken!
 Het verblijf bij Karen was weer als vanouds super. Hier een deel van het ontbijt, daar kun je lang op voort!
Zo, en nu nog even een winters sfeerplaatje. Gisteren rond 17.00 uur op de Flaes op landgoed de Utrecht. Zooooo mooi...



Happy Quilting!

Dorry

4 opmerkingen:

wilhelmina zei

Geweldig plaatje. Heerlijk. Zaterdag mijn eerste toertocht rijden.
Veel plezier met alles.

Bed, breakfast en quilts zei

en het was zo gezellig dat jullie er waren!

Supergoof zei

Hé Dorry, ik zie hier veel schaatsers voorbij wandelen op weg naar de 'schaatsbaan' maar zo'n leuke outfit als die van jou heb ik nog niet gezien,...
Echt niet,...
;o)

Ik ben Esther zei

Zo leuk om jullie op de beurs in het echie te zien!!
Ik heb alleen nog een vraagje,ik heb het patroon van de hartbox bij je gekocht,maar er zit zo'n klein fotootje op...:O(
Ik had er al even over gemailt maar ik zou zo graag een grotere foto ervan hebben,ik heb nog nooit gecrazyquilt(is dit wel een woord?)
en dan is een voorbeeld heeeel erg handig...:O)
groetjes Esther