vrijdag 1 juni 2012

Camelot where are thou?

Hier is Camelot blok nummer 5 voor de inhalende deelnemers. We hebben er zelfs 2 uit Zweden (ik zwaai even) en dat blijft toch altijd heel speciaal dat je als klein Hollands winkeltje je spulletjes over de hele wereld uit mag strooien.Want ook in Australië, Amerika en andere verre oorden wonen Dotty-klanten.
 Blok nummer 9 is net af en nog helemaal niet gestreken. Ik weet ook niet of ik dat wel ga doen. Wordt er niet altijd mooier op en ik zie menig cursist zijn hele werk uit verband strijken. Al strijkende kunnen vierkante blokken opeens rond worden. Kennen jullie dat? Maar ook dit blok komt morgen of maandag in de brievenbus.

Nu liet ik vorige week al de stempel van het driehoekje zien, maar ik had hem nog steeds niet in de webshop staan. Dus HIER is ie dan! De korte zijdes van de driehoek zijn 1 1/2 inch lang. En je kunt er heel veel kanten mee op zoals je ziet. Ik maak er windmilletjes van voor een quilt in wording.
Was hier zojuist een klant en die wilde pinnen. Maar we waren zo over stempeltjes aan t praten, dat ik tegen die klant zei 'En dan mag hier het stempeltje in' wijzend op de pas-gleuf van de pinautomaat. Hahaha, zo zie je maar. Waar het hart van vol is....

Nu heeft Dorien in het vorige berichtje weer prachtige blokjes van de Poezieplaatjes-quilt laten zien. We krijgen hier in de winkel regelmatig de vraag of we hem nog een keer gaan doen als Blok van de Maand (BOM). Zijn er onder jullie nog geïnteresseerden in een nieuwe ronde Poezieplaatjesquilt? Want dan zetten we hem weer op t programma!
Verder vandaag nog meer snode plannen gesmeed voor een geweldige andere leuke BOM. Wij komen de zomer wel door, en jullie strakjes de winter!!!

Happy quilting,

Dorry

10 opmerkingen:

Supergoof zei

Leukleukleuk!
Nou ben ik volgende week in de buurt,... zou je voor mij de stempel met de ruit apart willen houden?
Ben een groot fan van de Lone Star.
En strijken, daar heb ik geen ervaring mee!
;o)))))))))))))))))))))))))))))))
Sorry ben een beetje baldadig,...

Grit zei

Die Camelot Blöcke sehen super schön aus.
Liebe Grüße Grit

Unknown zei

Je camelot blokken zijn prachtig. Ik krijg volgende week weer 2 nieuwe patronen, kan bijna niet wachten!!
Groetjes,
Rose-Anne

Anoniem zei

Geweldige blokken!

Judith zei

oh ik ben nu al zo nieuwsgierig welke bommen er weer gaan komen!! Jules is een feestje! Fijn weekend.

Anoniem zei

Ik wil graag meedoen maar dat wist je al he?

De poesiequilt is zoooooo mooi.

Groetjes

Wietske Meinders

Diana zei

Dat met dat strijken ken ik. Maar daarom leerde ik op les ook dat je niet moet strijken maar "press", drukken dus. De naad goed leggen met "fingerpressing" en dan een heet strijkijzer erop en dan komt het wel goed hoor. En bij vierkante blokken natuurlijk op de draadrichting letten...

Veel succes met de nieuwe bommen. Komt er van de Lizzy binnenkort ook een patroon? Ik merk dat hoe mooi ik een bom ook vind, ik meer af krijg als ik met eigen lapjes en achter elkaar door kan werken.

Groetjes,
Diana

Greet zei

Hallo Dorry, als er een herhaling van de Poesie-quilt komt, mag je mij gelijk noteren als deelnemer! Groetjes, Greet Vedder

Ann zei

Hoi Dorry,
Dat klinkt interessant een poezieplaatjesquilt!? Wil wel eerst effe zien wat erin komt :-)
B.t.w. de Camelot ziet er heel leuk uit. Doe je ook verzending van alleen het patroon?
Groetjes,
Ann

Judith zei

Hoi Dorry,

De Camelot blokken zien er echt fantastisch uit. Ik hoop van de winter aan het patroon te gaan beginnen, te veel lopende projecten.

En ik ga je BOM in de gaten houden :).

Groeten Judith