donderdag 11 mei 2017

Dawn's hexagon event, een extra dag!

 Zo he, dat ging snel. Gisteren het berichtje op mijn blog en facebook gezet, en vanmorgen zat het al helemaal vol! Dus direct Dawn een berichtje gestuurd, die in haar pyjama naar haar pc is gesneld (dat weet ik natuurlijk niet, maar ik stel het me zo voor), en die riep ook direct ' nog een dagje inplannen!'.
 Dus niet getreurd dames, want zondag 27 augustus doen we weer een dagje Dawn's hexagon event.
Als je je afvraagt ' he, waar heeft ze het over?' dan moet je eerst even HIER lezen.
 Dus, haast je repje naar de webshop van het Dotty hoofdkwartier en boek jezelf een plaatsje!
Dat kan dus HIER
Zo, nu iedereen laten weten dat hun stoeltje gereserveerd is. Ik heb er zin in!!!!

Happy quilting, en kei bedankt iedereen voor de enthousiaste aanmeldingen

Dorry

Geen opmerkingen: