woensdag 24 mei 2017

Hemelvaart

 Morgen, hemelvaart dag is de winkel gesloten. Maar vrijdag EN zaterdag zijn we open. We hebben volle bak met workshops, kei leuk. En wat ik morgen ga doen? Mijn lief weet het wel denk ik :-)
 en dan blijft er vast nog wel wat tijd over om samen iets te gaan doen....hou ik zo van he....
 Afgelopen week zijn er hele leuke kleerhanger-hoesjes gemaakt. Voor iets nieuws in de winkel....

 ...ik word er zo blij van he....roep het al heel lang....joepie!
...en ook een beetje eng. Zal ik het alvast verklappen? Een beetje maar?
dit is het!
Ben al een hele poos helemaal verliefd op de heerlijke mode van Les Ours, verantwoord, gemakkelijk, landelijk, tikje brocante, romantisch. Ik kreeg er ook vraag naar, want waar vind je nog echte ' Dotty' kleding? Dan maar zelf in je eigen rekken hangen. Met smart wacht ik hier op de doos. En dan ga ik jullie er meer van laten zien!
Ondertussen, om de handjes lekker bezig te houden zijn er weer pakketjes gemaakt van deze schatjes. Ze staan in de webshop, ga maar eens kijken! KLIKKERDEKLIK 
 Toen we vanmorgen les hadden nam Liana dit mee, leaders and enders van The Featherweight girls (wat was dat leuk zeg!) en dan een leuke margrieten applicatie erbij, jeetje wat mooi!
 Ze had ook nog even deze ragtime-quilt gemaakt. Echt een jongensquilt, een lekkere kruip-maar-op-de-bank-of-in-de-hangmat-quilt
 Al wandelend door de tuin begint het me op te vallen dat het echt zomer wordt.
 Een blauwe bessen struik van Annie gekregen...
 ...lavendel die straks heerlijk gaat geuren. Joh doe me er maar een hele tuin vol van!
 Roze korenbloemen, joh dat die bestonden wist ik ook niet, maar zat in zo'n zakje veldbloemenmengsel....
 ...en mijn uber-favoriet Vingerhoedskruid; foxgloves op z'n engels (handschoentjes voor vossen hahaha hoe verzin je het?)
 Deel van mijn moestuintje, nu de langste dag is geweest kan de rest erin...
 Hoekje met kruiden waar ik elke dag wel wat van knip, maar waar ook nog een hoop bij kan...
...en dan nog de witte papavers....net een balletrokje...

Happy Quilting,

Dorry



2 opmerkingen:

wilma oud zei

Als alles doorgaat, kom ik vrijdag na Hemelvaart met kleindochter voor de eerste keer naar je winkel in Overloon. Ik ben zo benieuwd en wat jammer dat er dan nog niet die leuke kleding is. Ik houd daar ook van. Groetjes Wilma

Annet zei

Langste dag al geweest?
Nee toch?