dinsdag 31 maart 2015

Over schoteltjes, huisjes, borduurtjes en haasjes

 Marjolein die laatst de Cotswolds workshop volgde liet haar vorderingen even zien. Bravo! 
Dit moet het worden.....een quilt van 170 cm x 170 cm met allerlei rood witte lapjes en kantjes en bandjes! Het patroon staat in de webwinkel, klik maar HIER. Als je wil, er is ook nog een compleet pakket, met kantjes en bandjes, maar zonder achterkant, dan kan dat ook! Staat voor je klaar in de webwinkel: KLIK! Voorheen was ie € 240,- en nu gaat er € 40,- vanaf, want je betaald nog maar € 200,- ! *UITVERKOCHT* Wat is er leuker dan met ontstuimige en koude paasdagen heerlijk achter de naaimachine te kruipen? Er is nog maar 1 pakket.....

 In t vorige blogje konden jullie lezen dat de drie dames, Betty, Marianne en Elsbeth kwamen, en wat een leuke kaart kreeg ik van ze! Met lovende woorden over de ontvangst, de heerlijke koekjes en de inspiratie. Nou graag gedaan hoor!!
 Een andere vriendin van me, die helemaal niet quilt, was een dagje weg in Amersfoort. Ze zag deze etalage bij Laura's Quiltatelier.
 Wat een leuk poppenhuis met quiltwinkeltje!
 Voor mijn oudste dochter heb ik een doosje samengesteld met al mijn venne garen wat in gebruik is.
 Ze heeft voor mij een hartje geborduurd met haar naam erop. Het is mijn idee dat deze lap rondgaat en dat naast het hartje van het patroon, je eigen naam op geborduurd wordt.
Het wordt een lap met herinneringen....dat kan ik je wel zeggen! Later wil ik er ooit een kussen van maken. Lekker op de bank, in de armen van lieve vriendinnen liggen :-).

 En voor de paas inspiratie......
 ......een chocolade mal, ben dol op keuken brocante!

 Wat een jolig lentemeisje!
 En als je nog een paashazenpak wil maken hahahaha. Zie je de touwtjes in z'n handen? Daarmee kun je de oren laten bewegen. Instant succes!

 Happy Quilting!

Dorry

4 opmerkingen:

Phyllis zei

Heerlijk, kom helemaal in Paasstemming van dit blogje, gezellig. Heb even terug gekeken, gelukkig zie ik mijn reacties op je blogposts staan. Er is nl. iets vreemds.... wanneer ik een reactie schrijf, krijg ik in de emailaccount die achter mijn blog staat een bericht dat een mail naar jou (...??) niet afgeleverd is.... terwijl ik geen mails stuur.. alleen maar reacties op je blog... geen idee wat dit is, maar ik dacht ik laat het je even weten. Fijne Paasdagen alvast!

Quilt it and Dotty www.quilt-it.nl zei

Oh help Phyllis, ik wil een andere mailadres graag als hoofd-emailadres maar dat lukt me niet. Ik zie je reactie wel hoor! Maar de melding dat ik een reactie krijg komt op een emailaccount wat ik niet meer heb. Misschien dat jij of iemand anders een oplossing heeft?

betty prins zei

Wat een leuke rood/witte quilt heb je bedacht, echt een plaatje!!
En de geborduurde hartjes, lief..., net als al je haasjes, kom al helemaal in Paas sfeer

Anoniem zei

What a lovely post! The Easter pictures are gorgeous and I love the red and white quilt. Dorry, I also get the same messages as Phyliss, my comment appears but then I get an email saying it is undeliverable to your server.