vrijdag 18 februari 2011

Fairhaven vordert gestaag

Vandaag even een kort berichtje. Voor de Fairhaven deelnemers; vandaag of morgen valt ie op de deurmat! In mijn vorig blogje zag je Dorien en ik lekker patchen op de Expo. En ik wilde je nog niet vertellen wat ik aan het doen was. Nou,  ik maakte de twee blokjes-randen voor de Fairhaven! Je maakt deze maand 2 randen, volgende maand komen de andere twee randen aan de beurt.

Uit elke stof knip je 9 vierkantjes en uit de lange strook beige stof knip je de driehoeken voor de zijkant. Ik heb ze voor het gemak allemaal op mijn patchworkboard geprikt en kon ze zo dus een beetje gelijkmatig verdeeld eraan zetten. Veel succes ermee, want het is niet moeilijk maar wel veel werk.

Voor de liefhebbers; er zijn nog Dancing Dollies-patronen en ik heb de bijbehorende hexagonnen binnen!!! Kijk maar eens in de webshop; daar staan ze voor je klaar. (als je klikt op het onderstreepte woord, kom je direct bij de dancing dollies!)
Zo, nu moet ik opschietten, want de Pockets of Posies meiden staan al te trappelen!

Happy Quilting,

Dorry

1 opmerking:

Willeke zei

Het ziet er geweldig uit Dorry.
De verleiding is weer groot.... nee, ik ben 'aan de lijn', ik doe het niet....eerst alle lopende projecten afmaken...