donderdag 3 mei 2012

Een dag met een GOUDEN randje



Toen we vanmorgen naar Veldhoven reden voor de eerste dag van het OEQC konden we niet bedenken wat de dag voor ons nog in petto zouden hebben. Want als complete verrassing kwamen we er rond lunchtijd achter dat Dorien (ja, ONZE Dorien) de Award van Quiltmania heeft gewonnen!Compleet verrast en helemaal hoteldebotel hebben we staan juichen in de stand. En onze dag kon niet meer stuk! En zeker omdat we het verder heel druk en gezellig hebben gehad met iedereen die langs kwam. Komen jullie Dorien's quilt ook bewonderen op nummer 107? Dat is de gang naar het restaurant, dus dat kan niet missen.

Zo, nu hoteldebotel naar bed. Ik ben er bijna net zo kierewiet van als Dorien.

Happy quilting,

Dorry

19 opmerkingen:

Marianne S zei

Van Harte Gefeliciteerd Dorien.
En ja zaterdag komen we kijken, ben benieuwd.

Groetjes Marianne S

Auckje zei

Nou ja, dat is een hele mooie prijs! Dorien, en ook een beetje Dorry, heel hartelijk gefeliciteerd met dit grote eerbewijs! De quilt is dan ook super mooi! Geniet er van, Auckje van der Leij

Shirley zei

Hij is prachtig, wel verdiend! Ik zou morgen zo weer komen kijken, als ik de tijd had

Phyllis zei

Wat een geweldig nieuws! Hij is ook heel mooi, van harte!

Anoniem zei

Heel hartelijk gefeliciteerd met de prijs, heel erg verdiend. We stonden bij jullie stand toen je het gweldige nieuws hijgend van enthousiasme vertelde aan Dorien, die het verbaasd aanhoorde en het volgens mij op dat moment niet echt door had en jij stond te juichen: echt waar, de prijs van quiltmania heb jij gewonnen!!!!
Liefs en geniet er van, Nel Grootenboer

anneke vaes zei

hoi lieverds, wat een geweldig nieuws. van harte proficiat.
ik was net in de winkel toen jose het telefoontje kreeg, wat super voor dorien.
jammer genoeg kan ik hem niet komen bewonderen in veldhoven.
groetjes anneke vaes

Anoniem zei

Hallo Dotten, Dorien wat geweldig dat die beeldschone quilt die ik samen met de andere weekend dotten al "stiekem" heb gezien in Loon op Zand die geweldige prijs in de wacht heeft gesleept.
Volkomen terrecht. Geniet van de je prijs en de bijbehorende aandacht op de beurs.
Liefs Anita Woltman

GRANNY'S HOUSE zei

Gefeliciteerd Dorien, wat ontzettend leuk!
Jammer genoeg voor mij geen quiltbeurs, te vermoeiend en daar heb ik dan weer een week last van.
Veel plezier nog daar en groetjes

Ines

Vlijtige Handjes zei

Gelukkig je blog werkt weer.

Ineke zei

Mijn felicitaties voor Dorien!

Anoniem zei

Hoi Dorry, wat een leuk stukje! Ik was ook blij om jullie trotse gezichten te zien, en nogmaals proficiat voor Dorien. Ik heb je stukje gedeeld op onze facebook pagina: http://www.facebook.com/OpenEuropeanQuiltChampionships
groetjes en tot morgen, Paula (1 van de helpertjes van Ada)

Paula zei

Hoi Dorry, wat een leuk stukje! Ik was ook blij om jullie trotse gezichten te zien, en nogmaals proficiat voor Dorien. Ik heb je stukje gedeeld op onze facebook pagina.
groetjes en tot morgen, Paula (1 van de helpertjes van Ada)

Ieke78 zei

En terecht dat ze er een prijs mee gewonnen heeft. Hij is prachtig!

groetjes,
Ieke

Guusje, zei

Wat geweldig, Dorien gefeliciteerd.

sylvia zei

Dorien, ik heb je emailadres niet meer.........dus bij deze van harte gefeliciteeerd!! Tis een bjoetie van een quilt!!
groetjes, Sylvia

Carin en Sylvia zei

Hallo Dorien,

Gaaf en terecht dat je gewonnen hebt.
Wij zijn op de beurs geweest en hebben vele quilts gezien maar die van jou sprong er echt uit.
Van harte gefeliciteerd,

Carin en Sylvia

Annemieke zei

Gefeliciteerd Dorien, echt gaaf!
Veldhoven is er niet van gekomen, soms moet ik kiezen. Het kleine quiltje ziet er weer erg leuk uit.
Groetjes
Annemieke

Daniƫlle zei

Verbaasd mij helemaal niks!!! Van harte Dorien!! Het is een plaatje!! Mooie dag verder, liefs, Daniƫlle

Ann zei

Ik heb hem in het echt zien hangen en het is inderdaad een hele mooie quilt. En als Quiltmania dan nog n's een prijs geeft is het volledig feest! ;-)
Groetjes,
Ann