vrijdag 11 mei 2012

Stempels, stempels


 Ik had beloofd dat ik na de OEQC in Veldhoven de stempels ook in de webshop zou plaatsen! Dus hier zijn ze dan! Om te beginnen met de Honeycomb die te combineren is met het vierkantje van 1 inch van het klosje. € 19,-

 De 45 * Diamond 1 1/2 inch om een acht puntige ster mee te maken, of zoals hier een Lonestar!
 En hier twee stempels die je samen kunt combineren tot diverse leuke patronen. 
Een 60* Diamond  € 20,- voor een 6 puntige ster of een Tumbling Block.
Samen met de  1 1/2 inch hexagon € 23,50 te combineren tot een prachtige sterrenquilt.

Alles stempels en aanverwante producten zijn HIER te vinden!

Happy quilting,

Dorry

5 opmerkingen:

Ann zei

Hoi Dotty,
Lijkt me leuk om met die stempels te spelen!
Klein vraagje ... komen de nieuwe kleine quiltjes die je op de OEQC had hangen ook alleen in patroon uit? Er is er eentje die ik graag zag maar waarbij de stofjes mee in zaten.
Groetjes,
Ann

Supergoof zei

Oeioei,.... ben helemaal *FLIEFT* op de Lonestar,....

Ria zei

Nou ik vindt ze allemaal wel heel leuk, heb er ook al gescoord! Nu nog 48 uur in een dag en resultaten. ;-)

Hermie zei

prachtig hoor, manlief is altijd al weg van de lonestar, nu weet ik dus wat ik van mijn serie blauwe stofjes ga meken.
De stempels zijn al binnen, super snel.

Hermie zei

ik ben er mee begonnen en hij wordt zoooooooooo mooi,ik wacht nog even met showen.