woensdag 2 mei 2012

OEQC here I come!

Zo, dat was weer eens een super opbouw vandaag. In een kleine 2 uur een kaal 'hok' (want ja, meer is het niet) omtoveren tot een waar quiltpaleisje. Ik denk altijd dat ik veel te veel bij me heb, en uiteindelijk krijg ik er toch alles in gepropt. Aan de wanden hangen mooie linnen doeken in de kleur taupe, uiteindelijk zie je daar bijna niets van omdat ik alles helemaal vol hang. Maar het is wel makkelijk om quiltjes op te spelden.

Op de valreep heeft Jeanneke een SUPER quiltje gemaakt met de log cabin stempel. Vandaag wordt daar nog een patroontje van gemaakt. Niet te vroeg komen, want Jeanneke komt morgen ook naar Veldhoven en pas als ze bij mijn stand langs is geweest heb ik de patroontjes. Hahah, wat een snelle wereld leven we toch in!

En nu een antwoord op al jullie vragen. Ja, de stempels komen ook in de webshop. Maar pas NA de OEQC in Veldhoven. Even als alle andere leuke nieuwigheden in Veldhoven. Pas als de beurs voorbij is, komt het in de webshop!

Zo, nu eerst even lekker skeeleren. In navolging op het schaatsen in de winter ben ik meer en meer aan het skeeleren. En dat gaat dankzij goede lessen steeds beter!

Happy quilting,

Dorry

9 opmerkingen:

Supergoof zei

Wat ziet het er geweldig *M*O*O*I* uit!!!
Veel plezier!
En Dorien, zet 'm op!!!!!!
Gewoon winnen hoor!
;o)

Supergoof zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Inge zei

Gezellig! Erna en ik komen zaterdag. Hopelijk heb je dan nog wat te stempelen. Wat een gave quilt van Jeanneke!
Ik heb het bij mijn kleinkinderen steeds over skaten, zij zelf ook. Is dit hetzelfde als dat skeeleren van jou? Ze hebben 3 wieltjes achter elkaar onder die dingen zitten, doodeng en ze vallen niet eens om, nou ja soms..... LOL

Doei, zie je zaterdag!
Inge

GRANNY'S HOUSE zei

Ziet er weer gezellig uit, ik kan jammer genoeg niet komen, maar hopelijk ben je er in Vijfhuizen weer bij.

Groetjes
Ines

Willeke zei

Wat een leuk quiltje heeft Jeanneke gemaakt! Je stand ziet er ook weer mooi uit. Vrijdag kom ik langs hoor, ik heb al een verlanglijstje....

Phyllis zei

Mooi, mooi, mooi!
Tot morgen!

Anoniem zei

Have a great time Dorry! Please could you add Jeanneke's new pattern and the stamps on to my order? I will send you an email to confirm, Ann

Annelein zei

Wat een lief quiltje!!! Fijne dagen op de beurs...

Lieve groeten, Willeke

katrien zei

Leuk hoor.
Wij komen zaterdag langs.