dinsdag 29 mei 2012

Van vergeten blokjes en zomerhitte

 Was ik toch zo maar de blokjes van de Lizzy vergeten....

 ...nou hier zijn ze hoor!
 Ingesmeerd met factor 50 want met 30 vebrand ik nog....
 ...maar dat mag de pret niet drukken....
 ...want deze meid houdt van zomerhitte....
...lekker luieren in de zon, aan zee bijvoorbeeld. Als je vriendje met me bent op facebook (en dan voeg ik je toe!) dan had je kunnen zien wat ons favoriete plekje was met deze hitte en welk boek ik dan lees.
 De Lizzy dametjes staan gezellig bij elkaar. De eerst 40-tig blokken zijn alweer weggehaald. Werd te vol, en de sashings komen er aan!
 Al helemaal schandalig laat ben ik met het plaatsen van de Jules-foto! Die schaapjes dartelen ondanks de hitte nog vrolijk rond.
En deze huisvriend Mr. Bingley weer precies waar je moet gaan liggen met dit weer; op de koude tegels in de hal! Bijna een quilt zo mooi....
Zo'n 4 jaar geleden kochten we dit huis op deze vloer. Die vloer die deed het 'm. Dit huis was voor ons gemaakt. En op zaterdag 1 september vieren we dus alweer ons 4 jarig bestaan!!!! (met dank aan Merian die zag dat ik '1 jarig bestaan'  had geschreven) Met een OPEN DAG en een GRANDIOZE OPRUIMING en natuurlijk taart in de tuin en een nieuw cursus programma vol met nieuwe BOM's en CLUB's. Vandaag hebben Dorien en in in het geniep alweer het één en ander uitgezocht.

Happy quilting,

Dorry

10 opmerkingen:

Phyllis zei

Staat in de agenda! Wat vliegt de tijd ....

Quilting Moesje zei

Ja ... dat van de tegelvloer begrijp ik helemaal !
Mooie Lizzy blokken !
Enne ... 1 september k zal t onthouden :o)

Groetjes,
Simone

Merian zei

Deze keer ben ik niet op vakantie.
Maar jullie bestaan toch 4 jaar!

groetjes Merian

Supergoof zei

JIPPIE FEEST!
Daar hou ik van,... en zeker bij zo'n speciale quiltwinkel!
:o)

Supergoof zei

JIPPIE FEEST!
Daar hou ik van,... en zeker bij zo'n speciale quiltwinkel!
:o)

carina zei

Die ga ik in mijn agenda zitten en zal ik richting het zuiden rijden, lijkt me helemaal leuk. Groetjes Carina

carina zei

Zitten is naturlijk zetten. Ik kande ipad de schuld nu geven maar de i zit echt toch een eind van de e vandaan!
En eehh.... Kanme voorstellen dat je voor die vloer gevallen bent, ik heb een huisje in frankrijk gehuurd puur omdat er zon leuk kleedje over de buitentafel lag! Hoe errruug.
Maar lekker van genieten, heb je dan ook weer super special stof. En leg je die voor mij onder je toonbank want anders is het vast meteen weer weg.:) groet carina

Ineke zei

Wat een prachtige blokken en succes met alle voorbereidingen...
Groetjes

ine zei

Ja die vloer...die is gewoon gemáákt voor een quiltwinkeltje ☺
Dat zag ik al bij m'n eerste bezoekje met het textielfestival (ik heb het in oktober écht gemist!!)

Bed, breakfast en quilts zei

gelukkig heb ik zonder foto wel de julesschapen en pietjes kunnen maken! en, die nieuwe boms, wanneer maak je die bekend....