woensdag 30 mei 2012

SPECIALE AANBIEDING

 Vandaag een leuke aanbieding in de webshop: 5 FQ's van Petit Odile van French General voor € 23,- (was € 23,75). Gewoon omdat ik jullie lief vind!
 De papaver bloeit. Snel een foto maken voor de regen hem met de grond gelijk maakt.
 Hier verstoppen er nog twee Ü
 Een schitterende pioenroos; wit. De roze pioenen staan nog in knop.
Een hele bak vol met platte peterselie in aanwas. Platte peterselie is veel lekkerder dan die krul-variant. Veel meer smaak en makkelijker te snijden en hakken.
 De moestuin doet het met horten en stoten redelijk. De bak met diverse sla-soorten is altijd een succes. Elke dag verse sla. Heerlijk.
 Dit jaar voor het eerst radijsjes gezaaid. Eigenlijk hou ik niet van radijsjes, maar zelf gekweekte radijsjes smaken zoooooo lekker.

Boven op het dak van t schuurtje bloeien de eerste kleine roosjes van de rozen-rambler. Ik had al naar de kweker gebeld dat ie maar niet wou bloeien. Bleek dat pas na 3 jaar te komen. We mogen absoluut niet snoeien, en iemand is er toch met de snoeischaar in de buurt geweest. Maar gelukkig laat ik die leven Ü

Happy quilting!

Dorry

2 opmerkingen:

Geckoboxes zei

Besteld, vooral door dat ene zinnetje... ;o)

Shirley zei

Radijsjes komen hier spontaan op in de tuin, van het vogelzaad, en zo tijdens het onkruid wieden smikkel ik ongemerkt handenvol naar binnen, even zand afvegen aan mijn shirtje, en smullen maar. Het knarsen neem ik op de koop toe, zeker veel lekkerder dan in de winkel. Ben dan ook jaloers op jouw groentetuin, ik mis hiervoor de discipline om het te onderhouden, vrees ik.