donderdag 7 april 2011

KalenderBOM

 Morgen is het alweer tijd voor de Kalender BOM van April waarbij de paashaas letterlijk de kar trekt. Het blok heb ik buiten op de buxux gelegd om te fotograferen. Zie je hoe mooi fris groen die al is uitgeslagen?  Ooit heb ik dit haasje ook al eens gemaakt voor mijn oudste dochter.
Het hele blok heb ik toen op een handdoek genaaid en gequilt. Bij de gymles was er nooit verwarring over van wie de handdoek was. Maar door de vele wasbeurten is ie al een wiel kwijt geraakt en zijn de kleuren vervaagd. Maar nog steeds is deze handdoek favoriet. Hij gaat nog bijna elke week mee naar de gymles ook al wordt ze al bijna twaalf...

Happy Quilting!

Dorry

2 opmerkingen:

Miranda zei

Jippie nog even en dan zou ik ook kunnen beginnen....met de nadruk op zou..

sylvia zei

Dierbare handdoek!!!