zaterdag 16 april 2011

snijden, snijden, snijden....

 Vandaag heb ik eindelijk de pakketten voor de Antique Sampler BOM in één keer afgewerkt. Dit is dus voor diegene die niet meer mee konden doen aan de BOM. Hier zie je er één met de border-stof en de stof voor de grote cirkel appliqué er al bij. In de webshop staan ze zonder die stoffen erbij; die mag je zelf nog uitkiezen; 1 meter voor de grote cirkel appliqué's en 2 meter voor de border. Het patroonpakket met alle malletjes en plexiglazen snijmallen zit er ook bij. Ik heb nog maar 3 pakketten over, en ze staan hier voor de liefhebber! Er zit en gigantische hoeveelheid stof in; wel 131 verschillende stoffen!
In de tuin houdt Dorien vandaag voor mij de In My Garden op. Ook al heb ik hard doorgewerkt, de rand heb ik niet af. Deze maand maak je 2 'orange peel' randen. De lichte stoffen (brede stroken) gebruik je voor de achtergrond en de donkere stoffen (smalle strook) gebruik je voor de orange peel's. Van de donkere stoffen hou je stof over; hou dat apart voor de volgende maand. Op de achtergrond staat mijn nieuwe tuinsetje onder de Japanse kers in bloei. Nét op tijd, want bij het weghalen van de oude tuinset brak 1 stoel gewoon in twee! De tafel, die wat krom geworden was door dat ie altijd in weer en wind stond, hebben we naar de overburen gebracht. Reuze makkelijk zo'n kringloopwinkel tegenover.

Happy quilting,

Dorry

ps. als jullie dachten dat er uit mijn etalage gestolen was, nee hoor! Gewoon enthousiaste klanten die direct ALLES wilde hebben.

1 opmerking:

Carin zei

Ik ga komende week ook aan de antique sampler beginnen. Jij hebt er mooie stofjes bij gezocht.
je In my garden wordt ook schitterend.